کد خبر : 1734362 | 10 بهمن 1399 ساعت 17:29 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: تدابیر قلعه نویی جواب داد

مربی گل گهر شرایط چمن ورزشگاه را به ضرر هر دو تیم دانست.

الهویی: تدابیر قلعه نویی جواب داد

به گزارش ورزش سه؛ گل گهر موفق شد میزبان خود سایپا را با یک گل شکست دهد. سعید الهویی، مربی تیم گل گهر سیرجان را در نشست خبری پس از پایان این دیدار را بخوانید:

 

آرزوی سلامتی برای بیماران ویروس منحوس

 

بازهم جا دارد درگذشت مهرداد میناوند عزیز را تسلیت عرض کرده و برای آقای علی انصاریان و تمام بیمارانی که با این بیماری منحوس درگیر هستند آرزوی سلامتی دارم. ضمن اینکه درگذشت آقای علیرضا رضایی از حامیان و همراهان همیشگی مان را هم تسلیت عرض می کنم.

 

می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت

 

خیلی خوشحالیم در بازی که می دانستیم به خاطر شرایط بازی حریف و زمین سخت خواهد بود با سه امتیاز از زمین خارج شویم. چیزی که برایمان اهمیت داشت این بود که در برابر تیمی که طی دو هفته گذشته مقابل دو تیم قدرتمند دو برد کسب کرده و تیمی با ساختار دفاعی منسجم و حملات سازماندهی شده بود قرار می گرفتیم.

 

تدابیر قلعه نویی جواب داد

 

همچنین باید در ورزشگاه دستگردی که شرایط خاصی دارد باید بازی می کردیم؛ تدابیری که آقای قلعه نویی اندیشیده بودند، خوب جواب داد و در طول نود دقیقه با سایپا اجازه ایجاد موقعیت گلزنی ندادیم. البته شرایط زمین به ضرر هر دو تیم بود به خصوص تیم ما که فوتبال روی زمین را بازی می کند و سبک مالکانه ای دارد. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم سبک خاص خودمان را دوباره اجرا کرده و به موقعیت هایی که می خواستیم برسیم.

دیدگاه‌ها