کد خبر : 1734372 | 10 بهمن 1399 ساعت 17:45 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

منظورم از آن حرفها آقای قلعه‌نویی نبود

صادقی: امیدوارم داور صحنه را درست دیده باشد

امروز اما اعتراض خاصی از سوی دو نیمکت نبود اما اخراج بازیکن ما نتیجه بازی را تعیین کرد امیدوارم که داور در این صحنه درست قضاوت کرده باشد.

صادقی: امیدوارم داور صحنه را درست دیده باشد

به گزارش ورزش سه؛ سایپا بعد از دو برد متوالی، در هفته سیزدهم با یک گل مغلوب گل گهر سیرجان شد. صحبت های ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از پایان این دیدار را بخوانید:

 

در نیمه اول مالک زمین بودیم

 

در مجموع بازی خیلی خوب بود مخصوصا از جانب تیم خودمان که کاملا توانستیم تیم گل گهر را کنترل کنیم. در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و مالک زمین بودیم، البته روی چند ضربه ایستگاهی و اوت دستی تیم گل گهر به موقعیت رسید ولی در مجموع نیمه اول در اختیار ما نبود. در کل در این نیمه تیم ها ضربه چندانی در چارچوب نداشتند.

 

گل گهر حرفه ای تر از ما بود

 

در نیمه دوم بعضی مواقع تیم حریف موقعیت ایجاد می کرد و بعضی مواقع هم تیم ما. قبل از اخراج بازیکن ما، فکر می کنم تیم ما خوب بازی می کرد و به بازی مسلط بودیم. بعد از اخراج، روی دو ضربه ایستگاهی توانستند موقعیت ایجاد کرده و از روی یکی به گل برسند. این ها جزو حرفه ای گری فوتبال است و تیم آنها حرفه ای تر و بازیکنان باتجربه تری داشت و توانستند از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

 

نظر در مورد اخراج را به کارشناسان واگذار می کنم

 

بعد از گل، تعویض هایی برای هجومی تر کردن انجام دادیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. من صحنه اخراج را دیدم اما واگذار می کنم به کارشناسان داوری که نظر بدهند که اخطار دوم بازیکن ما و عدم اعلام پنالتی صحیح بود یا خیر؟ این صحنه در جریان بازی خیلی تاثیرگذار بود. من فقط در مورد آقای قلعه نویی صحبت نکردم و از سه هفته است که می گویم که بعضی از نیمکت ها اعتراض ها یا مصاحبه هایی انجام می دهند که داور را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

امیدوارم داور درست قضاوت کرده باشد

 

امروز اما اعتراض خاصی از سوی دو نیمکت نبود اما اخراج بازیکن ما نتیجه بازی را تعیین کرد امیدوارم که داور در این صحنه درست قضاوت کرده باشد. نظر من این است که بهتر بود در پایان نیم فصل ضرر و سود تیم ها از داوری مورد بررسی قرار بگیرد. وقتی قبل از بازی با ما در مورد یک تیمی کارشناسی می شود و اشتباهات داوری مورد بررسی قرار می گیرد، شاید تاثیر گذار باشد. فقط هم این هفته نبود و هفته های گذشته هم این اتفاقات در مورد تیم ما رخ داد. تیم ما تماشاگر چندانی ندارد و اگر داوری در مورد ما اشتباه کند شاید اتفاق خاصی رخ ندهد.

دیدگاه‌ها