کد خبر : 1734374 | 10 بهمن 1399 ساعت 17:52 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: داور می‌توانست اخراج نکند

هافبک سایپا معتقد است داور دیدار این تیم مقابل گل‌گهر تصمیم اشتباهی در اخراج مهاجم نارنجی پوشان داشت.

عبدی: داور می‌توانست اخراج نکند

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی پس از شکست سایپا مقابل گل‌گهر اظهار کرد: بخاطر برخی داد و بیدادها و بیانیه‌هایی که قبل از بازی داده بودند، جو این مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت. به نظرم داور می‌توانست بازیکن ما را اخراج نکند، اما باید کارشناسان در این باره اظهار نظر کنند.

 

او ادامه داد: بخاطر اینکه یک اخراجی دادیم، کمی عقب نشستیم و تحت تاثیر قرار گرفتیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم، وگرنه موقعیت خاصی به حریف ندادیم. پس از آن هم می‌توانستیم گل خورده را جبران کنیم که این اتفاق نیفتاد. البته لیگ ادامه دارد و می‌توانیم جبران کنیم.

 

هافبک سایپا در خصوص اخراج مجید علیاری بخاطر تمارض عنوان کرد: به نظرم نباید بازیکن ما اخراج می‌شد و کارشناسان داوری هم می‌توانند در این باره صحبت کنند.

 

عبدی درباره بیانیه‌هایی که گل‌گهر سیرجان قبل از بازی با سایپا داده بود و تاثیر آن در جریان مسابقه و داوری آن، عنوان کرد: من صحبت نکنم بهتر است و باشگاه سایپا اظهار نظر خواهد کرد.

 

او اضافه کرد: مطمئنا روند خوب سایپا ادامه پیدا می‌کند؛ دو بازی را بردیم و می‌توانستیم چند مسابقه دیگر را هم ببریم. شک نکنید سایپا در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیم‌های بزرگ مطمئن باشند که می‌توانیم مقابل آنها بایستیم.

دیدگاه‌ها