کد خبر : 1734375 | 10 بهمن 1399 ساعت 17:52 | 46.9K بازدید | 13 دیدگاه

به ما سنگ می‌زنند یعنی کارمان درست است

فکری: بهترین کادر فنی ایران را داریم

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت هر کاری کنیم باز عده ای هستند که از این تیم ایراد می ‌گیرند.

فکری: بهترین کادر فنی ایران را داریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، در زمین نفت مسجدسلیمان به تساوی یک – یک دست یافت. آبی پوشان در این دیدار موقعیت فراوان گلزنی را از دست دادند و حتی سه بار نیز توپ های آنها به تیر دروازه برخورد کرد. محمود فکری در نشست خبری پس از بازی، از کادرفنی تیمش تشکر و اعلام کرد او بهترین کادرفنی ایران را در اختیار دارد.


فکری در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد و کادر فنی تیمش می‌شود، گفت: ما یکی از بهترین کادرهای ایران را چه از نظر تجربه و چه از نظر دانش دراختیار داریم. متأسفانه ما هر کاری کنیم یک عده از دوستان هستند که ایراد می‌گیرند. تیم چه در صدر جدول باشد و اختلاف امتیاز با تیم ها داشته باشیم از ما ایراد می گیرند البته این خوب است. من خیلی خوشحالم که از ما ایراد می ‌گیرند.


وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده است که تیم ما خوب کار می کند. انتقادات و سنگ‌هایی که به سمت ما پرتاب می ‌شود نشان می‌دهد تیم به سمت جلو و خوب حرکت می ‌کند. جا دارد از تک تک اعضای کادرم تشکر کنم. یکی از بهترین کادرهای ایران را داریم که با تمام وجودشان تلاش می ‌کنند. به آنها خسته نباشید می گویم و از آنها تشکر ویژه ای دارم.


او افزود: یکسری استقلالی ‌ها بازیچه یک سری از بدخواهان استقلال می‌ شوند و متأسفانه اینها را به ما انتقال می دهند. برای تیم ‌های دیگر انواع و اقسام اتفاقات رخ می دهد ولی نه خبری از آنها بیرون می آید و نه از آنها انتقاد می شود. اما از تیمی که به این زیبایی فوتبال بازی می‌ کند، خلق موقعیت دارد و در صدر جدول حضور دارد، انتقاد می ‌شود. من بارها و بارها به استقلالی‌ ها گفته ام که اتحاد داشته باشند و بازیچه دست بدخواهان نشوند و از آنها سواستفاده شود. ما تمام تلاشمان را می ‌کنیم و انرژی خود را می‌ گذاریم تا جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم و یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.


سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در این تیم صورت گرفته، به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود، انتقاد کرد و یادآور شد: هر بازیکنی که ببینیم نیاز به تغییر باشد را تغییر می دهیم. هفته قبل ما تغییری نداشتیم. نمی دانم سئوالات شما کارشناسی است یا هرکسی در خیابان هرچیزی می‌ گوید را می ‌پرسید؟
فکری گفت: خواهشی که از شما دارم این است که سئوالتان باید کارشناسی باشد نه اینکه هرچه در خیابان مطرح می‌ شود را بلافاصله بپرسید. اینطوری خودتان را زیر سوال می برید.بازی هایی را که می بریم و وقتی دوست داریم حرف بزنیم، سوالی از ما نمی ‌پرسند. معلوم است که همه چیز برنامه ریزی شده است.
سرمربی استقلال خطاب به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود، گفت: گوشی شما آرم استقلال دارد و معلوم است استقلالی هستید ولی نباید بازیچه دست این و آن نشوید و هر چیزی که می‌ گویند را به کادر فنی انتقال بدهید. قدر کادر فنی خود را بدانید که در حال تلاش است.


فکری تصریح کرد: شما حتی یک درصد از مشکلاتی که تیم ما دارد را نمی ‌دانید. فقط شما از تلویزیون می‌ بینید و فکر می ‌کنید استقلال همیشه باید برنده باشد در حالی که بهترین تیم ‌های دنیا هم همیشه برنده نمی ‌شوند. قبلا هم عرض کردم، مشکلاتی که تیم ما دارد را هیچ تیمی ندارد حتی همین نفت مسجد سلیمان نیز مشکلات ما را ندارد ولی داریم صبوری و همراهی می ‌کنیم تا با کمک همدیگر، استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

دیدگاه‌ها