کد خبر : 1734385 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:11 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانستم امروز یک اخراجی می‌دهیم!

خوش‌نظر: آن برنامه تلویزیونی ما را نگران‌تر کرد

مدیر تیم فوتبال سایپا نسبت به اتفاقاتی که برای آنها قبل از دیدار با گل‌گهر افتاده بود، واکنش تندی نشان داد.

خوش‌نظر: آن برنامه تلویزیونی ما را نگران‌تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، حسین خوش‌نظر پس از باخت سایپا مقابل گل‌گهر و اعتراضی که آنها نسبت به داوری این دیدار داشتند، اظهار کرد: ما پس از پیروزی مقابل استقلال نگران بودیم و با یکی از برنامه‌های تلویزیونی بیشتر نگران شدیم!

 

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. باشگاهی که می‌آید و به فوتبال و ورزش ایران خدمت می‌کند، نباید با این برخوردها که در مسابقه امروز هم شاهد آن بودیم، مواجه شود.

 

مدیر تیم سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منظور او به اخراج مهاجم نارنجی پوشان و عدم اعلام پنالتی به سود این تیم است، عنوان کرد: خیر؛ بدون تعارف، من از هیچکسی نمی‌ترسم. وقتی داور سوت را مقابل دهانش می‌گیرد، می‌فهمم که او امروز می‌خواهد قضاوت درستی داشته باشد یا خیر.

 

خوش‌نظر با اشاره به صحنه اخراج مجید علیاری به دلیل تمارض ابراز کرد: اگر این صحنه برای دیگر تیم‌ها نیز اتفاق می‌اُفتاد هم همین رفتاری که با ما کرد را انجام می‌داد؟ به قرآن قسم که این کار را نمی‌کرد.

 

او درباره تاثیر اظهارات امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر در روند این مسابقه گفت: من کاری به صحبت‌های انجام شده ندارم. برای بررسی یک سری مسائل، در نیم‌فصل به اتفاقاتِ ۲۰ سال اخیر یک تیم ورود کنند. سایپا نباید چوب این اتفاقات را بخورد.

 

مدیر تیم فوتبال سایپا یادآور شد: به باشگاه سایپا ارتباطی ندارد که فلان باشگاه بیش از ۱۰۰ میلیارد خرج کرده و نتیجه گرفته یا خیر. من نگرانی‌ام را در جلسه قبل از بازی گفتم و نگران هم بودم. می‌توانید از کادر فنی ما بپرسید که پس از اخطار اول مجید علیاری، به مربیان تیم گفتم امروز این بازیکن اخراج می‌شود. مگر با یک خطای ساده اینطور کارت می‌دهند؟

دیدگاه‌ها