کد خبر : 1734397 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:42 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

گروهی از همکارانم تمام بازی‌های لیگ را رصد می‌‎کنند؛

نویدکیا: اشتباه کنیم، شهرخودرو استفاده می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید شهرخودرو تیم خوبی است که به خصوص در یک سوم تهاجمی سرعت بالایی دارد.

نویدکیا: اشتباه کنیم، شهرخودرو استفاده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر شهرخوردو که روز آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: باز هم درگذشت آقای مهرداد میناوند را تسلیت می گویم و آرزوی سلامتی دارم برای آقای انصاریان و همه مردمی که به این بیماری خطرناک دچار می شوند. امیدوارم باز هم تا جایی که می شود، مردم رعایت کنند تا برای کسی اتفاق نیفتد، چون جز پشیمانی چیزی ندارد.


بخش بعدی صحبت های محرم نویدکیا در رابطه با کیفیت فنی تیم فوتبال شهرخودرو بود و توضیح داد: در فوتبال ایران با توجه به اینکه هواداری در استادیوم نیست، بازی آسانی وجود ندارد. همه تیم ها با تمرکز بالا برای امتیاز گرفتن می آیند و ما هم وقتی به شهرهای دیگر می رویم، با تمرکز بالا وارد مسابقه می شویم. شهر خودرو تیم خیلی خوبی است که در یک سوم هجومی خیلی خوب کار می کنند. فکر می کنم بازی هایی که ما از شهر خودرو آنالیز کردیم، بدشانسی هم داشته اند وگرنه عملکرد بهتری داشته اند و موقعیت های زیادی هم ایجاد کرده اند. قطعا هم ما و هم بازیکنان می دانند بازی سنگینی داریم  . باید خیلی مراقب باشیم و اگر اشتباه کنیم، شهرخودرو به نحو احسن استفاده خواهد کرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان جوانی دارند که در بخش هجومی و ضدحملات خیلی خوب هستند و سرعت بالایی در یک سوم هجومی تیمشان دارند.


نویدکیا سپس به شرایط تیمش و مصدومان سپاهان اشاره کرد: شرایط خوبی داریم. مصدومان همان قبلی ها هستند ولی رضا دهقان برگشته و به تمرینات تیم اضافه شده است. شرایطش هم روز به روز بهتر می شود. مصدوم تیم ما فقط رسول نویدکیا است و بقیه همه سرحال هستند.

 

از نویدکیا پرسیده شد که سپاهان تبحر زیادی در مهار ستاره های رقبا داشته و آیا می تواند این روند را در بازی فردا مقابل شهرخودرو و بازیکنی مثل قاسمی نژاد هم ادامه دهد: من گروهی را تشکیل داده ام از همکاران که نه فقط بازی های هفته آینده تیم‌مان، که کل بازی های لیگ را آنالیز می کنیم و مسائل هجومی و دفاعی آنها را بررسی می کنیم. تمام این ها را آنالیز می کنیم و سعی می کنیم از اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد، مراقبت کنیم؛ ولی فوتبال است و اینکه همه تمرکز را روی یک بازیکن بگذاریم اصلا شدنی نیست. ولی باید نقاط قوت را با دقت بیشتری انجام دهیم و روی نقاط ضعف کار کنیم.


بخش پایانی حرف های نویدکیا هم اینطور مطرح شد: امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. شهر خودرو فوتبال خوبی انجام می دهد و از عقب بازیسازی می کند که یک حسن است. با این سبک بازی هر دو تیم شانس دارند که امتیازات کامل را بگیرند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

 

دیدگاه‌ها