کد خبر : 1734398 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:45 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

بتونی: زیدان هر روز بهتر از قبل می شود

داوید بتونی، دستیار زین الدین زیدان می گوید وضعیت سرمربی فرانسوی رو به بهبود است.

بتونی: زیدان هر روز بهتر از قبل می شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از یک دوران سخت و پر فراز و نشیب، در دیدار ابتدای هفته خود با نتیجه 4-1 آلاوس را شکست داد؛ موضوعی که باعث شد آرامش تا حدودی به اردوی لوس بلانکوس بازگردد. رئال فردا شب در هفته بیست و یکم لالیگا میزبان لوانته خواهد بود و برای امیدوار ماندن به ادامه فصل به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد.

 

داوید بتونی، دستیار زین الدین زیدان که با توجه به ابتلای مرد فرانسوی به کرونا روی نیمکت رئال می نشیند، یک بار دیگر در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: " اگر اتلتیکومادرید در جایگاه اول قرار دارد به این دلیل است که آنها به خاطر ثبات خود شایسته حضور در این جایگاه هستند. با این حال در لالیگا راهی طولانی پیش رو است و ما فقط به بازی بعدی فکر می کنیم نه رقبای خود."

 

 

1567302

 

 

وضعیت زیدان: " زیرا در هر روز بهتر می‌شود و با ماست چرا که به همراه یکدیگر جلسات تمرینی را برنامه‌ریزی می‌کنیم و درباره آنها بحث انجام می‌دهیم. درست است که او جسما کنار ما نیست و این واقعا حیف است چرا که شخصیت و کاریزمای فوق العاده ای دارد."

 

تمدید قرارداد راموس و شایعات درباره جدایی او از رئال مادرید: " من هر روز سرخیو راموس را می بینم و باید بگویم که هرگز نگران تمدید قراردادش نیستم. هیچ چیز ما را نگران نمی‌کند. او در حال ریکاوری مصدومیتش است و هر هفته اوضاع بهتر خواهد شد. من سرخیو را پنج سال است که می شناسم. او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و هیچ کس نمی تواند به این موضوع شک کند. سرخیو مثل همیشه به نظر می‌رسد و به نظر نمی‌آید که تفاوتی کرده باشد."

 

 

1567179

دیدگاه‌ها