کد خبر : 1734403 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:58 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

۵ غایب داریم، اما سه امتیاز را می‌خواهیم؛

پاشایی: امیدوار هستیم حرمت‌ها حفظ شود

مربی پیکان ابراز امیدواری کرد تا در دیدار فردا مقابل فولاد اتفاق خاصی روی نیمکت تیم‌ها نیفتد.

پاشایی: امیدوار هستیم حرمت‌ها حفظ شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی در آستانه دیدار پیکان مقابل فولاد اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌هایی است که امکانات بسیار قوی و خوبی در اختیار دارد و فردا یک جنگ نابرابر از نظر امکانات و بودجه خواهد بود.

 

او ادامه داد: تیم خیلی خوب و منسجمی داریم، اما متاسفانه برای بازی فردا دو بازیکن محروم داریم و سه، چهار نفر هم بخاطر سرماخوردگی شدید نتوانستند تیم را همراهی کنند ولی خیلی مصمم و با انگیزه هستیم تا در دیدار با فولاد حضور پیدا کنیم و می‌خواهیم با برنامه باشیم تا نتیجه بگیریم.

 

مربی پیکان درباره تنش‌هایی که کادر فنی برخی تیم‌ها در جریان مسابقات دارند، اذعان کرد: وقتی مربی در کنار زمین دچار استرس می‌شود، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید ولی امیدوار هستم فردا حرمت‌ها حفظ شود و مشکلی بابت نیمکت‌های دو تیم برای حریف به وجود نیاید چون حرمت‌ها در آینده راه و روش دوستی را فراهم می‌کند. دوست داریم فردا با روابط دوستانه‌ای بازی به اتمام برسیم.

 

پاشایی در خصوص اهداف پیکان مقابل فولاد عنوان کرد: برای گرفتن سه امتیاز برنامه‌ریزی کردیم؛ درست است که از نظر مهره کمبود بازیکن هستیم، اما روی نقاط ضعف و قوت حریف خیلی خوب کار کردیم و امیدوار هستیم بازیکنان آن تمریناتی که در طول هفته داشتیم را اجرا کنند و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

 

او درباره غایبان پیکان مقابل فولاد گفت: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی از بازی فردا محروم هستند و سه، چهار بازیکن هم سرمای شدید خوردند و در دیدار فردا حضور ندارند.

 

مربی پیکان در پایان ابراز کرد: امیدوار هستم فردا بینندگان و هر دو تیم از بازی لذت ببرند و مشکلی بابت بی‌احترامی‌ها به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها