کد خبر : 1734404 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:58 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

خطای من را بببنید، خطاهای آنها را هم ببینید؛

علیاری: بدترین گافی که دیده‌ام در بازی با گل‌گهر بود

مجید علیاری مهاجم تیم فوتبال سایپا که در مقابل گل گهر اخراج شد، می گوید تصمیم داور مسابقه اشتباه بوده است.

علیاری: بدترین گافی که دیده‌ام در بازی با گل‌گهر بود

به گزارش "ورزش س"، مجید علیاری پس از شکست یک برصفر سایپا مقابل گل گهر در مورد اخراجش توسط داور در این مسابقه، اظهار داشت: کارت اولی که به من داد کاملا اشتباه بود. مگر می‌شود به مهاجم نوک یک تیم وسط زمین کار زرد بدهید؟ من اصلا دو خطا هم کرده باشم. خطاهای من را ببینید خطاهای آن‌ها را هم بینید. دقیقه یک بازی روی کول من سوار شدند خطا نگرفت.


وی ادامه داد: فقط می‌خواهم بدانم اگر همین صحنه در آن سمت زمین اتفاق می‌افتاد خطا می‌گرفت؟ کل حرفم این است که آیا کوپال ناظمی اگر این اتفاق در محوطه ما می‌افتاد، خطا می گرفت یا نمی‌گرفت.


مهاجم سایپا در مورد اینکه آیا صحبت های امیرقلعه‌نویی در داوری بازی امروز تاثیر گذار بود، گفت: شک نکنید. فقط همین را می‌گویم. خدای بالاسر حقمان را می‌گیرد. حرف دیگری ندارم.


مهاجم سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در محوطه جریمه گل گهر تمارض کرده بود، عنوان کرد:‌ آن صحنه دایو نبود. پای من برخورد داشت ولی نمی‌گویم پنالتی بود یا نه. دوست دارم ببینم اگر در محوطه ما هم چنین اتفاقی می‌افتاد خطا می‌گرفت یا نمی‌گرفت. بدترین گافی که تا به حال دیده‌ام در این بازی بود. همه خطاها آخ که می گفتند برای آن‌ها بود.


علیاری در خصوص اینکه سرمربی سایپا چه صحبتی با او انجام داد، گفت: نه، چیز خاصی نگفت و صحبت‌ها فنی بود.

 

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها