کد خبر : 1734405 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:02 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در لیگ برتر هیچ تضمینی وجود ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که غیرقابل پیش‌بینی بودن یکی از ویژگی‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.

گواردیولا: در لیگ برتر هیچ تضمینی وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مقطعی از  فصل تا رتبه دوازدهم جدول نیز پایین آمد اما شاگردان پپ گواردیولا طی هفته‌های گذشته نتایج فوق العاده ای کسب کرده‌اند؛ تا جایی که اکنون سیتی با 41 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچستریونایتد صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است.

 

سیتیزن ها فردا در چهارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان شفیلد خواهند بود؛ تیم قعرنشینی که چند شب پیش در کمال تعجب موفق شد منچستریونایتد را شکست دهد. پپ گواردیولا پیش از این بازی گفت: " من فقط می توانم همه چیزهایی که قبل از دیدار آن ها مقابل منچستریونایتد گفتم را دوباره تکرار کنم. آنها تیمی بسیار خوب و سرحال هستند.

 

 

1567311

 

 

از طرفی فکر می‌کنم نتیجه دیدار شفیلد برابر منچستریونایتد خودش گویای همه چیز است. همه از این موضوع آگاه هستند که پیروزی در اولدترافورد کار بسیار دشواری است. شفیلد همواره حریفی دشوار برای ما به حساب آمده و من برای این بازی کمی نگرانی دارم. لیگ برتر نکات ویژه زیادی دارد که یکی از آنها این است که امکان رقم خوردن هر اتفاقی در آن وجود دارد. در واقع هیچ تضمینی در آن وجود ندارد."

 

اریک گارسیا: "نمی‌خواهم در مورد او صحبت کنم. اریک هنوز بازیکن ماست و چند روز دیگر هم نقل و انتقالات ژانویه به پایان می‌رسد. فقط می‌توانم بگویم که خوشحالیم بازیکنی مثل او که فردی استثنایی و فوق‌العاده است را در اختیار داریم."

 

 

1546538

 

 

زمان بازگشت سرخیو آگوئرو: " او فعلا در کنار ما نیست. با این حال هنگامی که با تست منفی روبرو شود باز خواهد گشت. تا این لحظه اطلاعی در مورد تست او ندارم."

دیدگاه‌ها