کد خبر : 1734407 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: یونایتد قابلیت شکست هر تیمی در دنیا را دارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید تیمش کار فوق‌العاده دشواری مقابل منچستریونایتد خواهد داشت.

آرتتا: یونایتد قابلیت شکست هر تیمی در دنیا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت. تیم میکل آرتتا طی هفته های اخیر به یک ثبات نسبی دست یافته و امیدوار است با پیروزی مقابل یونایتد رده دومی به روند نسبتاً خوب خود ادامه دهد.

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " از این موضوع آگاه هستیم که یک بازی بسیار دشوار مقابل منچستریونایتد خواهیم داشت. یونایتد اخیراً در وضعیت خوبی قرار داشته و در مقطعی به صدر نشینی نیز رسید. می‌دانم که این بازی یک تهدید جدی برای ما محسوب می‌شود و برای پیروزی در آن باید بیشترین تلاش خود را انجام دهیم.

 

 

1567314

 

 

فکر می کنم که شرایط هر مسابقه کاملاً متفاوت است و از طرف دیگر منچستریونایتد نیز تیم فوق‌العاده ای محسوب می‌شود که می‌تواند در دنیا هر حریفی را شکست دهد."

 

مارتین اودگارد: " ما مدت‌ها وضعیت او را مورد بررسی قرارداد قرار داده بودیم و می‌دانیم که می‌تواند به کارمان بیاید. فکر می‌کنم که فعلاً به کمی زمان نیاز دارد چرا که در مادرید بازی‌های زیادی به او نمی‌رسید اما در عین حال تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت. در مورد مقایسه او با لیونل مسی باید بگویم نمی‌توانم تصور کنم که کسی حتی به لئو نزدیک شود. مارتین مارتین است و در فصول گذشته راه و روش صحیحی را انتخاب کرده است."

 

 

1567313

دیدگاه‌ها