کد خبر : 1734409 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:26 | 142.7K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه بازیهای استقلال و پرسپولیس در آسیا

فشار بزرگ؛ شش بازی سنگین در دو هفته

صفحه توئیتری رسانه استاد الدوحه قطر برنامه نمایندگان قطر در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد.

فشار بزرگ؛ شش بازی سنگین در دو هفته

به گزارش "ورزش سه"، پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021، تیم ها حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناختند. مسابقاتی که برای اولین بار با حضور 40 تیم و در 10 گروه برگزار می شود که در غرب آسیا 20 تیم در 5 گروه و در شرق نیز 20 تیم باقیمانده در 5 گروه به مصاف هم می روند.


اما صفحه توئیتری روزنامه "استاد الدوحة" قطر در خبری اختصاصی برنامه نمایندگان این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد که با توجه به همگروهی نمایندگان ایران با 3 تیم قطری، می توان برنامه تیم های ایرانی را نیز بر این اساس پیش بینی کرد.


صفحه توئیتری استاد الدوحة با اعلام برنامه بازی های الدحیل، مدعی شده است این تیم قدرتمند قطری، در روزهای 26 و 29 فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب به مصاف تیم های الشرطه، الاهلی و استقلال خواهد رفت. با توجه به اینکه این رقابت ها از 25 فروردین آغاز خواهند شد و باید در 10 اردیبهشت نیز به پایان برسند، مشخص است که تیم ها هر سه روز یکبار به میدان خواهند رفت.


در نتیجه، دیدارهای بعدی الدحیل در روزهای چهارم، هفتم و دهم اردیبهشت به انجام خواهد رسید و با توجه به همگروهی استقلال با این تیم قدرتمند قطری، آبی پوشان نیز قطعا در روزهایی به میدان خواهند رفت که الدحیل باید مقابل رقبا قرار بگیرد.


در نتیجه استقلال نیز در در روزهای 26 و 29 فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب به مصاف تیم های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر خواهد رفت. از آنجایی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حتی اروپا ترتیب بازی های دور برگشت بدین صورت است که بازی سوم مرحله رفت، اولین بازی دور برگشت و بازی اول دور رفت، دومین بازی دور برگشت و دومین بازی دور رفت، آخرین بازی دور برگشت خواهد بود، در نتیجه برنامه بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان به شکل زیر خواهد بود:


26 فروردین: استقلال - الاهلی
29 فروردین: استقلال - الشرطه
اول اردیبهشت: استقلال - الدحیل
4 اردیبهشت: استقلال - الدحیل
7 اردیبهشت: استقلال - الاهلی
10 اردیبهشت: استقلال - الشرطه

 

همچنین، این وب سایت قطری در ادامه برنامه دیدارهای الریان را نیز منتشر کرده است. با توجه به همگروهی الریان با پرسپولیس، قطعا در آن روزی که الریان با هر حریفی دیدار کند، پرسپولیس نیز در آن روز به مصاف دیگر تیم باقیمانده گروه E خواهد رفت. در نتیجه با استناد به برنامه دیدارهای الریان، این احتمال می رود که پرسپولیس طبق برنامه زمانبندی زیر مقابل رقبایش قرار بگیرد:


25 فروردین: پرسپولیس – برنده الزورا عراق و الوحده امارات
28 فروردین: پرسپولیس - الریان
31 فروردین: پرسپولیس – گوا هندوستان
3 اردیبهشت: پرسپولیس – گوا هندوستان
6 اردیبهشت: پرسپولیس – برنده الزورا عراق و الوحده امارات
9 اردیبهشت: پرسپولیس – الریان

 

تیم فولاد نیز که باید ابتدا در مرحله پلی آف به مصاف العین برود، در صورت پیروزی راهی گروه D خواهد شد که تیم السد در این گروه قرار دارد. با استناد بر برنامه اعلام شده توسط سایت استاد الدوحة و فرض بر صعود فولاد از مرحله پلی آف به مرحله گروهی، برنامه احتمالی شاگردان نکونام نیز بدین صورت خواهد بود:


25 فروردین: فولاد - السد
28 فروردین: فولاد – الوحدات اردن
31 فروردین: فولاد - النصر
3 اردیبهشت: فولاد - النصر
6 اردیبهشت: فولاد - السد
9 اردیبهشت: فولاد – الوحدات اردن

 

لازم به ذکر است که این برنامه زمان بندی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تنها با استناد به صحیح بودن خبر روزنامه استاد الدوحة قطر بوده و از آنجایی که تراکتور در گروهی قرار گرفته که نماینده ای از قطر در آن حضور ندارد، فعلا اطلاعی از برنامه زمان بندی این تیم در دست نیست.

 

1567322

دیدگاه‌ها