کد خبر : 1734412 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:54 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی مستقیم پیکان هم برنامه داریم

رجبی: تنش بین نیمکت‌ها اتفاق جدیدی نیست

مربی فولاد خوزستان گفت: ایوب والی کاپیتان تیم ماست و بعد از مصدومیت باید کم کم روند بازگشت به میادین را طی کند.

رجبی: تنش بین نیمکت‌ها اتفاق جدیدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، حمید رجبی، مربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در چارچوب هفته سیزدهم حاضر شد و گفت: در ابتدا درگذشت مهرداد میناوند عزیز را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد. درباره بازی هم می توانم بگویم که این بازی نیز مثل دیگر بازی های لیگ امسال سخت و سنگین است. امسال تیم‌ها به هم نزدیک هستند. تیم ما نیز روند خوبی داشته و پیشرفت خوبی کرده است. این پیشرفت از نیم فصل دوم روند خیلی بهتری پیدا می‌کند.


وی درباره پیکان نیز عنوان کرد: پیکان تیمی است که در جدول هم جایگاه خوبی دارد. این تیم نوع خاصی بازی می کند و بیشتر بازی مستقیم را انجام می دهد. اوت دستی و ضربات ایستگاهی کل برنامه این تیم است. آن ها عملا تیمی هستند که کل بازی، یک بازی مستقیم را در دستور کار دارند. این کار تیم ها را سخت می کند، اما ما برای این نوع بازی هم برنامه داریم و امیدوارم فردا بتوانیم برنامه های آقای نکونام را در زمین پیاده کنیم.


مربی فولاد خوزستان درباره احتمال برخورد بین نیمکت دو تیم و تاثیر این موضوع روی بازی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص دعوای نیمکت پیکان در دیدار برابر سایپا، شهرخودرو، مس رفسنجان اینچنین توضیح داد: امسال تنش هایی روی نیمکت ها هست، اما فوتبال قانون دارد. داور چهارم کنار زمین است و می تواند اتفاقات را به داور وسط انتقال دهد. این یک حربه نخ نمایی است که مربیان درباره نیمکت همه تیم ها صحبت می کنند. به خاطر اینکه تماشاگران نیستند، این صحبت ها خیلی بیشتر نمایان می شود. در واقع این اتفاقات قبلا هم در فوتبال ایران بوده و جدید نیست.


رجبی درباره اینکه کادرفنی فولاد از وضعیت ایوب والی راضی است یا خیر، گفت: والی کاپیتان این تیم و بازیکن بزرگی است. او یک مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته و بعد از 10، 11 ماه به میادین بازگشته. روند بهبودی او طوری بوده که باید کم کم به روند ایده آل خود برسد. امیدواریم در بازی های بعدی هم بتوانیم از والی بیشتر استفاده کنیم.


وی در واکنش به اینکه برخی مربیان به سمت نیمکت پیکان نمی‌روند و دست نمی دهند، عنوان کرد: حرف و حدیث در فوتبال ایران زیاد است و همیشه این صحبت ها مطرح می شود، ‌اما ما سعی می کنیم به مربیان تیم های دیگری احترام بگذاریم.


مربی فولاد خوزستان در پایان در خصوص هدف فولاد در بازی با پیکان گفت: لیگ امسال بسیار نزدیک است. تیم های پایین و بالای جدول خیلی با هم اختلاف امتیازی ندارند. هیچ تیمی از پیش برنده نیست. پیکان هم حریف قابل احترام و سختی است. امیدوارم فردا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها