کد خبر : 1734466 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:42 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم ما و هم استقلال شانس برد داشتیم

تهیدست: استقلال برای گل زدن انتحاری بازی کرد

مدافع نفت مسجدسلیمان نمایش خوبی مقابل آبی‌پوشان داشت.

تهیدست: استقلال برای گل زدن انتحاری بازی کرد 

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان ثابت کرده در خانه به سختی می بازد و تیم صدرنشین استقلال را نیز با یک امتیاز راهی تهران کرد. در همین رابطه میثم تهیدست مدافع این تیم که از توقف استقلال در مسجدسلیمان راضی است به خبرنگار ما می‌گوید : بازی سختی بود ومی دانستیم استقلال هفته گذشته باخته بود و تنها برای جبران باخت  آمده است. آنها تغییرات زیادی در ترکیب تیمشان داشتند اما  ما خوب تمرین کرده بودیم و آنالیز بسیار خوبی داشتیم و بازی را  خوب شروع کردیم وبه گل اول هم رسیدیم .طبیعی بود استقلال جلو بکشد و فشار بیاورد و با تعویضی که استقلال کرد حملات آنها روی دروازه ما خیلی بیشتر شد. در نیمه دوم  متاسفانه گل را خوردیم اما به قول آقای مجتبی حسینی می توانستیم بازی را  هم ببریم وهم ببازیم. ما موقعیت های  خوبی داشتیم و حریف هم موقعیت بسیار خوبی داشت و یک امتیاز می تواند برای ما خوب باشد .

 

او در خصوص اینکه نفت مسجدسلیمان در بازی های خانگی موفق است ادامه داد:  ما خدا را شکر در داخل خانه خوب هستیم وخیلی تیم های بزرگ مثل پرسپولیس، سپاهان فولاد، و شهر خودرو و بالایی های  جدول را متوقف کرده ایم و حتی بردیم .ما می توانیم از آب و هوا و شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم و امیدواریم که در آینده  هم این  شرایط را ادامه دهیم و انشالله در سیرجان بتوانیم  یک نتیجه  خوب را کسب کنیم .

 

تهیدست در پایان افزود: ما با ذهنیت برد آمده بودیم و حتی به گل هم رسیدیم.بعد از اینکه یک بر صفر جلو بودیم عقب کشیدیم و استقلال موقعیت ایجاد کرد. در این لحظات اگر باهوش تر بودیم یا خوش شانس تر، می توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم. اما استقلال واقعا تیم خوب پر مهره ای است و خب آنها در دقایق پایانی واقعا انتحاری بازی کردند و حتی می‌توانستند برنده باشند. درواقع از آنها هم که بپرسی همین حرف را می‌زنند که می‌شد برنده بازی باشند. در هر حال ما از این تساوی با توجه به جمیع جهات می‌توانیم راضی باشیم اگرچه اگر توپ محبی وارد دروازه حسینی می شد بازی تمام بود.

دیدگاه‌ها