کد خبر : 1734468 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:46 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای امیر قلعه نویی خوشحالم 

بشاگردی: داور تصمیم شجاعانه ای گرفت

مهرداد بشاگردی بعد از ۱۲ هفته نیمکت نشینی به جای علیرضا حقیقی درون دروازه ایستاد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

بشاگردی: داور تصمیم شجاعانه ای گرفت 

به گزارش ورزش سه، مهرداد بشاگردی که فصل گذشته یکی از عوامل ماندن گل گهر در لیگ بود بعد از چند هفته بازی نکردن  در دیدار با سایپا به میدان رفت و از دروازه تیمش محافظت کرد وی در خصوص این  دیدار  به خبرنگار ما گفت: بازیکنان ما موقعیت زیادی خلق کردند که تنها یکی از آن ها درون دروازه رفت ولی همین که بعد از چند هفته ناکامی نتیجه گرفتیم خودش خیلی خوب است و باعث شد همچنان به ادامه راه امیدوار شویم، تیم های دیگر نباید با چند بازی عدم نتیجه گیری ما فکر کنند که دیگر جزو مدعیان نیستیم.


او که بعد از مدت ها در چارچوب دروازه قرار گرفت در این خصوص ادامه داد: همان طور که مشاهده کردید من خیلی آماده بودم و انگیزه زیادی داشتم، روی کلین شیت تمرکز نکرده بودم و فقط می خواستم خوب باشم و به امتیاز گیری تیمم کمک کنم که خدا کمکم کرد و دروازه بسته ماند. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند تا به تیمشان کمک کنند خوشحالم که قدمم برای گل گهر خیر بود و بردیم.


وی در مورد اخراج علیاری گفت: بازیکن سایپا به خاطر تمارض کارت زرد دوم را گرفت و کوپال هم نزدیک صحنه بود و تصمیم شجاعانه ای گرفت.


بشاگردی در پایان در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان افزود: نفت در حد و اندازه های یک پدیده ظاهر شده اما ما باز هم نیاز به برد داریم. برای آقای قلعه نویی بابت پیروزی در بازی با سایپا بیش تر از هرکسی خوشحال شدم چون احساس می‌کنم بیشتر از همه ما تحت فشار بود. باید نفت را هم شکست دهیم تا جا پایمان را محکم تر کنیم.

دیدگاه‌ها