کد خبر : 1734469 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:47 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی یک گل تا ضعیف ترین خط دفاعی(عکس)

دفاع تیمی نساجی این فصل بر خلاف فصل گذشته ضعیف عمل کرده و تا به این جای کار که 13 هفته از بازی ها سپری شده 17 گل خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، خوردن 3 گل از تیم ذوب آهن و شکست 3-2 خانگی در برابر این تیم برای اولین بار در فصل جاری موجب شد تا تیم مازنی فانوس سقوط در دست بگیرد. در کنار تیم ماشین سازی که 18 گل خورده و دارای ضعیف ترین خط دفاعی است. جالب اینکه ذوب آهن که دیروز اولین برد در فصل جاری را به دست آورد هم 17 گل خورده و نشان داده در دفاع تیمی همانند نساجی دارای ضعف های عمده ای است و برای موفقیت در ادامه مسیر حتما باید به این موضوع توجه داشته باشد. 

 

نساجی این فصل 7 گل از تیم های اصفهانی خورد. 4 گل در برابر تیم سپاهان و 3 گل در برابر تیم ذوب آهن. یکی از این دلایل می تواند عدم جایگزینی یک دروازه بان ششدانگ به جای علیرضا حقیقی باشد. البته باشگاه نساجی در ابتدای فصل در تلاش برای جذب محسن فروزان بود که از نظر مالی با این دروازه بان به توافق نرسید و در حالی که حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا یک بار با حضور در استادیوم کارگران تمایل خود رابرای بازی در تیم نساجی نشان داد این تیم در نهایت با مهرداد طهماسبی دروازه بان بادران به توافق رسید که به دلیل پارگی رباط فصل گذشته در 4 هفته ابتدایی برای این تیم دسته اولی بازی کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد در بازی دیروز نیما میرزازاد درون دروازه ایستاد. او بعد از بازی و در مواجه با سوالات خبرنگاران هم عصبانی نشان داد تا جایی که باشگاه نساجی مجبور به عذرخواهی شد. 

 

مجید جلالی در ادامه مسیر برای نتیجه گیری به طور حتم باید روی دفاع تیمی در نساجی کار ویژه ای انجام دهد.

 

1567397

دیدگاه‌ها