کد خبر : 1734470 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:50 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: رحمتی یک‌تنه جور همه را می‌کشد

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم 34‌ساله شهرخودرو در این فصل تأثیرگذارترین بازیکن تیمش بوده است.

قاسمی‌نژاد: رحمتی یک‌تنه جور همه را می‌کشد

به گزارش ورزش سه ، قاسمی‌نژاد در 9‌بازی، 7‌بار موفق به گلزنی شده و مهم‌تر اینکه او این تعداد گل را در 5‌بازی به ثمر رسانده که 4‌برد شهرخودرو در لیگ بیستم در همین 5‌بازی رقم خورده است. با توجه به همین آمار حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد آینده این بازیکن به گوش می‌رسد و شایعه شده او در نیم‌فصل دوم راهی تیم دیگری می‌شود.
او در گفت‌و‌گو با همشهری در این خصوص بیشتر توضیح داده است.

 

 تا قبل از پیروزی مقابل نساجی حسابی تحت فشار بودید اما به‌نظر می‌رسد حالا برای بازی با سپاهان روحیه خوبی دارید.
ما به برد مقابل نساجی خیلی نیاز داشتیم و خدا را شکر که از همان اول با تمرکز بازی کردیم و 3امتیاز مهم در خانه گرفتیم. امسال در بیرون از خانه نتایج چندان خوبی نگرفته‌ایم ولی تلاش می‌کنیم این روند را تغییر دهیم. هدف ما این است که در فاصله 3‌هفته مانده به پایان نیم‌فصل، خوب امتیاز بگیریم و از همین‌رو بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم است.


 به‌نظر می‌رسد برابر سپاهان که حالا جزو آماده‌ترین تیم‌های لیگ است، کار سختی داشته باشید.
بازی با سپاهان هم بازی سختی است اما اگر منطقی بازی کنیم توانایی کسب نتیجه‌ای خوب را خواهیم داشت. امیدوارم در این بازی بیرون از خانه به آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.


 قبول داری از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشته‌اید؟
از همان شروع لیگ فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت و این به‌خاطر نتایج چند فصل اخیر بود. این در حالی است که ‌چندین تیم بالای سر ما و چند تیم هم پایین‌تر از ما در جدول هستند که بودجه‌ای چند برابر شهرخودرو هزینه کرده‌اند. در بعضی از بازی‌ها هم واقعا بدشانس بودیم.

 

1551000


 امسال تأثیرگذارترین بازیکن شهر خودرو بودی و شنیده می‌شود چند پیشنهاد خوب هم داری. در پایان نیم‌فصل از شهرخودرو جدا می‌شوی؟
تمام هدف من این است که تیمم برنده شود و دوست دارم به تیم کمک کنم. این لطف خدا‌ست که توانستم گل بزنم و امیدوارم این روند ادامه‌‌دار باشد. وقتی تیمم موفق باشد، من هم از لحاظ فردی موفق می‌شوم و امیدوارم زحمات بچه‌ها را از خط دروازه تا خط حمله، تبدیل به گل کنم. اگر من هم گل نزدم امیدوارم این کار را بازیکنان دیگر انجام دهند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. من در مورد آینده فعلا صحبتی ندارم و تمام تمرکزم روی 3‌بازی باقی‌مانده است. بعد از این 3‌بازی یک تصمیم خوب و درست می‌گیریم ولی الان فقط به موفقیت شهر خودرو فکر می‌کنم. دوست هم ندارم زیاد در مورد این چیزها حرف بزنم.


 به‌نظر می‌رسد شهر خودرو از سوی مسئولان استان حمایت نمی‌شود، این موضوع برایتان آزاردهنده نیست؟
تیم ما در مشهد تنها‌ست و آقای رحمتی هم یک‌تنه جور همه را می‌کشد. او به‌تنهایی دنبال اسپانسر و کارهای دیگر می‌رود و شهر خودرو در مشهد تنها‌ست. دوست داشتیم مسئولان مثل سال‌های قبل که در کنار تیم بودند و وقتی برنده می‌شدیم به رختکن می‌آمدند، باز هم از تیم حمایت کنند. آنها حرف‌هایی می‌زدند که دلمان خوش بود، ما نیاز به حمایت آنها داریم تا هواداران شهر خودرو را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها