کد خبر : 1734472 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:57 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوپال ناظمی و سخت ترین تصمیم هفته

علیاری؛ دایوی برای شکست سایپا (عکس)

مهاجم تیم فوتبال سایپا با دریافت کارت زرد دوم مقابل گل گهر از زمین بازی اخراج شد، اتفاقی که ابهامات زیادی به دنبال داشت.

علیاری؛ دایوی برای شکست سایپا (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ تیم سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل میهمان خود گل گهر سیرجان با یک گل مغلوب شد. تک گل این دیدار چند دقیقه بعد از اخراج مجید علیاری، مهاجم تیم فوتبال سایپا توسط گل گهری ها به ثمر رسید تا بعد از دو پیروزی متوالی، نارنجی پوشان متحمل یک شکست خانگی شوند.

 

مجید علیاری در دقیقه 70 در درون محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد و کوپال ناظمی، داور بازی با تشخیص تمارض، این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد، کارت زردی که دومین کارت مهاجم سایپا بود و باعث اخراج او از زمین بازی شد. علیاری که به شدت از این اتفاق شوکه شده بود بعد از اعتراضی نسبتا شدید زمین بازی را ترک کرد و پس از بازی هم با اشاره به اینکه اخراجش اشتباه بوده گفت:

 

"آن صحنه دایو نبود. پای من برخورد داشت ولی نمی‌گویم پنالتی بود یا نه. دوست دارم ببینم اگر در محوطه ما هم چنین اتفاقی می‌افتاد خطا می‌گرفت یا نمی‌گرفت. بدترین گافی که تا به حال دیده‌ام در این بازی بود. همه خطاها آخ که می گفتند برای آن‌ها بود."

 

1567399

 

بعد از اخراج علیاری یک ابهام هم به وجود آمد؛ ابهامی که گزارشگر بازی به آن اشاره کرده و از اخراج مهاجم سایپا ابراز شگفتی کرد چرا که عقیده داشت، این بازیکن کارت زردی نداشته و دلیل احتمالی اخراج او را اعتراض به داور بازی دانست؛ دلیلی که اگر صحت داشت، یک تصمیم بسیار بحث برانگیز از سوی ناظمی، داور بازی را رقم می زد. بعد از انتشار فرم نهایی بازی دو تیم اما مشخص شد که علیاری در دقیقه 41 بازی هم یک اخطار از داور بازی دریافت کرده بود و بعد از تمارض، کارت زرد دوم را گرفته و اخراج شده است.

 

1567401

 

البته این تمامی ماجراهای مربوط به این اخراج نبود؛ ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا هم دلیل شکست تیمش را اخراج علیاری عنوان کرد. سرمربی سایپا که همواره با خویشتن داری در خصوص مسائل داوری صحبت کرده، در این خصوص اظهار داشت: " من صحنه اخراج را دیدم اما واگذار می کنم به کارشناسان داوری که نظر بدهند که اخطار دوم بازیکن ما و عدم اعلام پنالتی صحیح بود یا خیر؟ این صحنه در جریان بازی خیلی تاثیرگذار بود." پیروز قربانی، مربی سایپا شدیدترین معترض این اتفاق بود و با یک مصاحبه شدیدالحن به آن واکنش نشان داد. او در بخشی از صحبت های اظهار داشت: " . من هیچ کجا ندیدم، مهاجم ما وسط زمین با دفاع حریف برخورد کرده و کارت می دهد. بعد می آید و توجیه می کند سه را نشان می دهد یعنی سه بار خطا کرده است. این توجیه برای ما که 20 سال در فوتبال بودیم قابل قبول نیست. ما را ... فرض نکنید."

 

1567398

دیدگاه‌ها