کد خبر : 1734473 | 11 بهمن 1399 ساعت 10:00 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان هم نظاره گر شکست بود (عکس)

نساجی دیروز در حالی با نتیجه 3-2 برابر ذوب آهن شکست خورد که یکی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت. حامد شیری کاپیتان تیم که در قلب خط دفاعی این تیم و در کنار مجتبی بیژن به میدان می رود.

کاپیتان هم نظاره گر شکست بود (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، این دومین باری بود که حامد شیری به دلیل مصدومیت فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم را از دست می داد. او پیش از این یک بار هم در بازی با فولاد در ترکیب تیم به میدان نرفت. جالب اینکه هر دو بار در اردوی تیم حاضر شد و از نزدیک نظاره گر بازی بود. چه مسابقه ای که در اهواز برگزار شد و چه دیداری که دیروز در استادیوم شهید وطنی شاهد آن بودیم و در هر دو مسابقه نساجی شکست خورد. 

 

خط دفاعی نساجی فصل گذشته به رهبری حامد شیری به خصوص در دور برگشت یکی از بهترین عملکرد ها را داشت. آنها 9 بازی را در دور برگشت کلین شیت کردند و در 10 بازی آخر باخت نداشتند. اتفاق این فصل نشان می دهد دفاع تیمی است که موجب موفقیت می شود نه دفاع فردی؛ با وجود این شکست حامد شیری همانند مجید جلالی امیدوار است تیم با خریدهایی که در تعطیلات زمستانی انجام می دهد در دور برگشت شرایط بهتری پیدا کند و در نهایت از نیمه پایین جدول جدا شود. جالب اینکه فصل گذشته هم نساجی در نزدیکی هایی سقوط به یکباره متحول شد و در نهایت به عنوان نهمی  دست پیدا کرد.

 

1567403

دیدگاه‌ها