کد خبر : 1734480 | 11 بهمن 1399 ساعت 10:24 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

رشید در حسرت ششمین کلین‌شیت ماند؛

طلسم مظاهری از روی سکو نشکست! (عکس)

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره برای سنگربان آماده استقلال باعث شد تا وی بازهم برای چهارمین هفته متوالی در رسیدن به صدر جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ ناکام بماند.

به گزارش "ورزش سه" تقابل میان دروازه‌بان‌ها برای رسیدن به عنوان دستکش طلایی از همان هفته‌های نخست لیگ بیستم آغاز شده و حالا اخباری، لک، پورحمیدی، منادی و مظاهری پنج کاندیدای اصلی کسب این عنوان با ثبت پنج کلین‌شیت در لیگ بیستم هستند؛ اما طلسم باعث شده تا در دو هفته اخیر صدر جدول همچنان متراکم و بدون یکه‌تاز پیش‌روی کند و تنها تغییر اضافه شدن نام حسین اکبرمنادی به جمع مدعیان بود.

 

اخباری هفته گذشته مصدوم شد و به ششمین کلین‌شیت نرسید، لک و پورحمیدی هم که در دیدار رو در رو دروازه‌شان باز شد و دوئل مظاهری و منادی هم در تقابل استقلال و سایپا، به سود منادی خاتمه یافت؛ اما در آغاز هفته سیزدهم، رشید مظاهری این فرصت را داشت تا برای مدتی حداقل 24 ساعته، خود را یکه‌تاز جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیستم کند اما تصمیم غیرمنتظره فکری و نیمکت‌نشین شدن مظاهری باعث شد تا سنگربان آبی‌ها برای چهارمین هفته متوالی در رسیدن به ششمین کلین‌شیت ناکام بماند.

 

حسین اکبرمنادی هم که روز گذشته در دیدار با گل‌گهر دروازه‌اش باز شد تا در رسیدن به کلین‌شیت ششم ناکام بماند؛ مظاهری حالا امیدوار است با نمایش ضعیف و پرانتقاد حسینی، بار دیگر به خط دروازه استقلال بازگردد و در تقابل با نساجی در هفته چهاردهم که دومین خط حمله ضعیف لیگ بیستم را در اختیار دارد، بتواند سرانجام به ششمین کلین‌شیت خود برسد و یکه‎‌تاز جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ شود. البته اگر در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم، اخباری، لک و پورحمیدی در رسیدن به این مهم ناکام بمانند.

 

1567411

دیدگاه‌ها