کد خبر : 1734486 | 11 بهمن 1399 ساعت 10:39 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

از آخرین بازی لیگ برتری تا اولین تجربه مربیگری؛

انقلاب فوتبالی مهدی رحمتی در 167 روز!

سرمربی جوان شهر خودرو آخرین حضور خود در مستطیل سبز را در مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی تجربه کرد و پس از آن نیز تصمیم گرفت تا به کار خود در عرصه مربیگری ادامه دهد.

انقلاب فوتبالی مهدی رحمتی در 167 روز!

به گزارش "ورزش سه" 25 مردادماه سال جاری بود که در هفته ماقبل پایانی لیگ نوزدهم، شاگردان سهراب بختیاری زاده در اصفهان به مصاف سپاهان رفتند و در آن مسابقه، مهدی رحمتی در قامت سنگربان شهر خودرو کار خود را دنبال می‌کرد؛ دیداری که در نهایت با پیروزی دو گله سپاهانی‌ها به پایان رسید و اندک شانس رسیدن دوباره مشهدی‌ها به سهمیه آسیایی از بین رفت و مهم‌تر از آن، یک اتفاق جنجالی در اصفهان و بگو مگو میان رحمتی و بختیاری‌زاده باعث شد تا سنگربان باتجربه فوتبال ایران از لیست شهر خودرو کنار برود.

با کناره رفتن نام رحمتی، بختیاری‌زاده در هفته پایانی به متین صفائیان در ترکیب تیمش بازی داد و پس از آن هم با تصمیم مدیران شهر خودرو از سمتش برکنار شد و در تصمیمی عجیب، سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو معرفی شد تا در واقع دیدار با سپاهان در نقش جهان، آخرین تجربه حضور مهدی رحمتی در مستطیل سبز به شمار آید.

 

رحمتی پس از پذیرش مسئولیت سرمربیگری، شهر خودرو را در رقابت‌های آسیایی هدایت کرد و پس از ناکامی در این تورنمنت، تیمش را مهیای حضور در لیگ بیستم کرد و تا پایان هفته دوازدهم نیز شاگردان مهدی رحمتی با کسب 15 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

1556700

 

حالا امروز و پس از 167 روز از تقابل شهر خودرو و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم، مهدی رحمتی این‌بار در کسوت سرمربی در ورزشگاه نقش جهان مسئولیت آن را برعهده دارد تا تیمش را در تقابل با سپاهانِ محرم نویدکیا، از دیگر سرمربیان جوان فوتبال ایران که به دنبال پیروزی مقابل حریف مشهدی و رسیدن به صدر جدول است، هدایت کند.

 

هر چند مهدی رحمتی تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده تا در صورت مطلوب بودن شرایط بار دیگر به مستطیل سبز بازگردد و در قامت سرمربی-بازیکن به کار خود ادامه دهد اما فعلا در کارنامه فوتبالی او، آخرین حضور در مستطیل سبز دیدار با سپاهان به ثبت رسیده که با شکست دو گله خاتمه یافت و باید دید در بازگشت دوباره به نقش جهان پس از 167 روز، رحمتی اینبار در نقش سرمربی چه نتیجه‌ای مقابل طلایی‌پوشان مدعی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها