کد خبر : 1734498 | 11 بهمن 1399 ساعت 11:14 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

دبل پاس گل دشتی و گلسازی محمدی‌مهر؛

استقلالی‌ها مغضوب، ناجی ذوب‌آهن شدند

در روزی که شاگردان رحمان رضایی در قائمشهر جشن اولین پیروزی خود در لیگ بیستم را به پا کردند، دو بازیکن استقلال نمایش درخشانی داشتند.

استقلالی‌ها مغضوب، ناجی ذوب‌آهن شدند

به گزارش "ورزش سه" در مهیج‌ترین دیدار روز نخست هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیستم، دو تیم بحران‌زده نساجی و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که تا دقیقه پنج دو گل داشت و سهم هر تیم یک گل بود. گل اول برای ذوب‌آهن به ثمر رسید که در ثانیه 15 و روی پاس زیبای علی دشتی وینگر سابق استقلال به دارکو بیدوف، دروازه ناجی خیلی زود فرو ریخت تا سومین گل سریع تاریخ لیگ‌برتر به ثمر برسد. یک استقلالی دیگر، یعنی محمد مهدی نظری در دقیقه 4 جبران گل بیدوف را کرد و روی سانتر حسن نجفی بازی را به تساوی کشاند.

 

این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود و در دقیقه 27، عبدالله حسینی گل دوم ذوبی‌ها را به ثمر رساند؛ این گل هم به مانند گل اولی که دارکو بیدوف وارد دروازه نساجی کرد، روی پاس علی دشتی به ثمر رسید تا بازیکن فصل گذشته استقلال که روزهای خوبی را در این تیم نگذراند، سومین پاس گل خود در فصل جدید را ثبت کند و به جمع مدعیان عنوان برترین پاسور لیگ اضافه شود.

 

در ادامه بازی و در شرایطی که دیدار دو تیم با نتیجه 2 بر 2 دنبال می‌شد، بازهم یک استقلالی ناجی رحمان رضایی شد و فرشاد محمدی‌‎مهر دفاع راست سابق آبی‌ها که او هم به مانند دشتی روزهای خوبی را در جمع آبی‌پوشان پشت سر نگذاشت، با سانتر دقیق و تماشایی خود توپ را در موقعیتی عالی به میلاد جهانی رساند و هافبک خلاق ذوبی‌ها نیز با ضربه‌ای والی دروازه نساجی را فرو ریخت تا این‌چنین اولین برد ذوب‌آهن به لطف درخشش دو بازیکن سابق استقلال و البته گزینه احتمالی آبی‌ها برای خرید بازار نقل و انتقالات زمستانه به دست آید.

دیدگاه‌ها