کد خبر : 1734504 | 11 بهمن 1399 ساعت 11:46 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

از غیرت تیمم لذت بردم

رضایی: به فحش باشد هر بازی ده اخراج دارد

سرمربی ذوب آهن می گوید تیم او در بازی روز گذشته مقابل نساجی به حدی خوب بوده که او فراموش کرده است تیمش 10 نفره است.

رضایی: به فحش باشد هر بازی ده اخراج دارد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن روز گذشته در دیدار حساس تیم های پایین جدول، با نتیجه 3 بر 2 از سد نساجی گذشت تا ضمن کسب نخستین پیروزی خود، با روحیه ای بالا خود را برای دیدارهای باقیمانده آماده کند. در دیدار جنجالی دیروز، مجتبی حقدوست هافبک ذوبی ها در پایان نیمه اول اخراج شد و در ادامه نیز محمدرضا اکبریان داور این دیدار، رحمان رضایی را نیز از روی نیمکت اخراج کرد ولی با این وجود آنها موفق به شکست میزبان خود شدند.


رضایی در ابتدا ضمن تسلیت بابت درگذشت مهرداد میناوند، در مورد این پیشکسوت فوتبال ایران می گوید: مهرداد یک دوست و همبازی خیلی خوب و بخشی از نسل طلایی فوتبال ایران بود که می توانست در عرصه ملی نیز خیلی موفق تر باشد. او با بازی های درخشان خود، یکی از مهمترین بازیکنان نسل 98 است. چرا که مهرداد بازی های پرتعدادی را در اروپا و لیگ قهرمانان انجام داد.
سرمربی ذوب آهن که روز گذشته پس از اخراج حقدوست نسبت به تصمیم داور بازی معترض بود و این دیدار نزدیک به 5 دقیقه دچار وقفه شد، در این خصوص به ما می گوید: من درباره بازی دیروز روی صحنه اخراج خودم حتما حرف هایی برای گفتن دارم. اگر چه به نظر من داور بجز آن صحنه، قضاوت خوبی داشت. 


زمانی که به رحمان رضایی می گوئیم به نظر می رسد مجتبی حقدوست به دلیل فحاشی به آرمان قاسمی مدافع نساجی از زمین مسابقه اخراج شده است، می گوید: اگر قرار باشد بازیکنان به دلیل فحاشی و بد و بیراه گفتن کارت قرمز بگیرند، در هر بازی باید 10 بازیکن اخراج شود. به هر حال این اتفاق در زمین رخ می دهد و فوتبال یک بازی مردانه است و در آن نقل و نبات پخش نمی کنند. 
او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: به دلیل برخوردهای فیزیکی که در درون زمین رخ می دهد، نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا بازیکنان فوتبال ممکن است الفاظ زشتی نسبت به همدیگر به کار ببرند. البته من این کار را تأیید نمی کنم اما فکر می کنم اخراج یک بازیکن آن هم در شرایط این بازی مهم، زیاده روی بود.

 

1567424


رضایی در ادامه صحبت هایش می گوید: زمانیکه داور به من کارت قرمز نشان داد، از او سوال پرسیدم از بین تمام کسانی که وارد زمین شدند، چطور فقط من را دیده است و این برای من خیلی عجیب بود که من را اخراج کرد. 


سرمربی ذوب آهن با ابراز خوشحالی بابت پیروزی تیمش در قائمشهر می گوید: خوشحالم که سه امتیاز این بازی را بدست آوردیم. ما استحقاق این را داشتیم که خیلی زودتر از اینها اولین پیروزیمان را بدست بیاوریم ولی اتفاقات عجیب و غریبی که در طول فصل برایمان رخ داد، مانع از آن شد. 


رحمان رضایی با اظهار شگفتی بابت اتفاقات رخ داده برای ذوب آهن، در پایان می گوید: باید یک کتاب در مورد تجربیاتی که در زمان مربیگری در ذوب آهن بدست آورده ام را بنویسم. ولی مسئله اینجاست چیزی که من را خیلی امیدوار می کند، غیرت و شهامت بازیکنان ذوب آهن است و اینکه چقدر برای پیراهنی که پوشیده اند، ارزش قائل هستند. آنها با وجود یک یار کمتر مقابل نساجی خیلی خوب بازی کردند. من از دیدن بازی آنها لذت بردم و اصلا فراموش کردم که در پایان نیمه اول چه اتفاق بدی علیه تیم ما افتاده بود. خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم و با روحیه بالا خود را برای دربی اصفهان آماده می کنیم.

دیدگاه‌ها