کد خبر : 1734508 | 11 بهمن 1399 ساعت 12:07 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم

آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی کشتی گفت: شرایط بدنی و فنی ام نسبت به چند ماه گذشته خیلی بهتر شده و روز به روز نیز به آمادگی ام افزوده می‌شود.

طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر،‬ امین طاهری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با بیان اینکه همه چیز در اردوها بسیار خوب پیش می‌رود و شرایط تغذیه و اسکان نیز عالی است گفت: کار به صورت اصولی پیش رفته و رفته رفته بدن‌ها بهتر می‌شود. در حال حاضر در فشار تمرینات هستیم اما احتمالاً کمی فشار کمتر می‌شود و آمادگی کشتی گیران بالاتر می‌آید.

 

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در مورد حضورش در اوکراین گفت: در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند حضور می یابم و خدا را شکر بدنم نسبت به دو اردوی قبلی بهتر شده و در هر شرایطی که باشد کشتی می‌گیرم.

طاهری در مورد برگزاری انتخابی در این وزن برای مشخص شدن نفر اعزامی به توکیو اظهار داشت: امسال آمده‌ام برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و تمام فکر و تمرکزم روی مسابقات المپیک است و همانطور که گفتم در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم.

 

وی ادامه داد: شرایطم خوب است و برای حضور در مسابقات انتخابی نیز آماده‌ام، قطعاً چون هدفم المپیک است خود را باید در همه میادین به اثبات برسانم.

طاهری در پایان در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه‌ی بالایی برای کسب مدال المپیک دارم و هر لحظه که تمریناتم را در اردو انجام می‌دهم به مدال المپیک فکر می‌کنم و امیدوارم که به کمک کادر فنی و با استفاده از تجربیات علیرضا رضایی مربی شخصی ام که مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد، بتوانم به مدال المپیک دست یابم.

دیدگاه‌ها