کد خبر : 1734538 | 11 بهمن 1399 ساعت 15:09 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم او پیشرفت کند اما...

قلیچ خانی: اظهارات پیروز قربانی متناقض است

مدیر رسانه ای باشگاه گل گهر درخصوص صحبت های پیروز قربانی پس از بازی دیروز گفتگویی را انجام داد و اظهارات قربانی را متناقض خواند.

قلیچ خانی: اظهارات پیروز قربانی متناقض است

به گزارش "ورزش سه"، امروز سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه گل‌گهر در برنامه آفساید شبکه جوان رادیو به صورت تلفنی حضور پیدا کرد تا برای دقایقی پاسخگوی شائبه هایی باشد که پیروز قربانی، مربی سایپا بعد از بازی با گل‌گهر مطرح کرده بود. روز گذشته قربانی گفته بود: «ربی گل گهر استاد بنده است و احترامش واجب است. اما کجای دنیا قبل از بازی بیش از 40 دقیقه تریبون در اختیار حریف قرار می گیرد و اشتباهات چند سال قبل  علیه آنها هم بررسی می شود. اسامی داورانی آورده می شود که دیگر ما که بچه نیستیم و غیرمستقیم به کمیته داوران گفته می شود این داوران برای ما گذاشته نشود.»

 

* دوست دارم پیروز قربانی پیشرفت کند
پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال ایران است و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم و دوست یکدیگر هستیم. اما در حرف‌های ایشان یک مقدار تناقض دیده می‌‌شود. چند روز پیش ایشان به عنوان بازیکن سابق استقلال در مورد شائبه ها در مورد تیم خاص صحبت کردند و گفتند این‌ حرف‌ها غلط است و باید فنی صحبت کرد ولی در جایگاه مربی سایپا ایشان صحبت‌های کردند که فنی نبود البته محترمانه نیز حرف زدند و واقعا من دوست دارم این چنین مربیان جوان رشد کنند و پیشرفت کنند.  منظورم این است تناقض در حرف‌ها نباشد.ایشان اگر معتقد هستند بین مربیان مباحث فنی باید مطرح شود پس حرفهای دیروز نقض حرفهای گذشته شان است.

 

* قلعه نویی گفت اشتباهات داوری سهوی هستند
 وقتی در برنامه فوتبال برتر آقای قلعه نویی ۱۴ دقیقه صحبت کردند هیچ اتهامی به داوری نزدند و گفتند اگر ایرادی در من هست بگویند برطرف کنم و این حرف‌ها مستند وجود دارد. گفتند همه اشتباهات سهوی بوده اما چون سو تعبیری به وجودآمده است و اگر ایراد از من است بگویند و ایشان اتهام به کسی نزدند. بلافاصله هم ابراهیم صادقی سرمربی محترم تیم سایپا بعد از آقای قلعه نویی میهمان برنامه بودند و صحبت کردند. حتی مجری برنامه از ایشان خواست اگر باز صحبتی دارند مطرح کنند که ایشان گفتند حرفی ندارند.

 

* پیروز قربانی شاگرد امیر قلعه نویی است
آقای قلعه نویی ۴۰ سال در سطح اول فوتبال ورزش حضور دارد آیا حق این را ندارد ۱۴ دقیقه در برنامه تلویزیونی صحبت کند؟ ایشان شاگردان بسیاری را تحویل جامعه فوتبال داده است که یکی از آنها همین پیروز قربانی است. آقای قلعه نویی بعد از مدت‌ها در دو برنامه حضور پیدا کردند. در حضور اول خودشان اصلا در مورد داوری حرفی نزدند. در حضور دوم که به صورت اسکایپ صحبت کردند مسائلی را مطرح کردند که فقط شخصی بود. ایشان گفتند اگر ایراد از من است بیایند در فضای دوستانه مشکلات را حل کنیم شاید سوتفاهم ها شخصی باشد. بعد هم فقط در مورد عدالت صحبت کردند. آبا کسی با تیمی هست که مخالف اجرای عدالت باشد.جالب است در خصوص بازی دیروز در برنامه شب‌های فوتبالی کارشناس داوری گفت کارت دریافتی  برای بازیکن سایپا به خاطر تمارض درست بوده است و حتی می توانیم در کلاس آموزشی نشان دهیم.

 

* پیروز قربانی تجربه بیشتری کسب خواهد کرد
ما قطعا نسبت به صحبت‌های آقای قربانی  موضع گیری نخواهیم کرد. بالاخره تیم‌ها تحت فشار هستند خود ما نیز این فضا را تجربه کردیم و آقای قربانی قطعا روز به روز تجربه بیشتری کسب خواهند کرد. ولی حرف‌ما همین تناقض ها ست. یک جا وقتی منافعشان در خطر نیست می‌گویند به مسائل فنی باید پرداخت شود اما در جایی دیگر که متضرر شدن مسائل غیر فنی را مطرح کردند.

دیدگاه‌ها