کد خبر : 1734541 | 11 بهمن 1399 ساعت 15:31 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

طلسم می شکند؛ اولین هت تریک خرید ناکام رئال

امروز به احتمال زیاد ادر میلیتائو برای نخستین بار در سه بازی متوالی رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

طلسم می شکند؛ اولین هت تریک خرید ناکام رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ادر میلیتائو تابستان 2019 از پورتو به رئال پیوست. انتقالی که 31 میلیون یورو هزینه داشت و بسیاری خوشبین بودند که میلیتائو بتواند رقیبی جدی برای سرخیو راموس و رافا واران باشد.

یک سال و نیم بعد، نام میلیتائو با شکست های عجیب و فاجعه بار رئال به یاد آورده می شود. میلیتائو در شکست 3-0 رئال از پی اس جی، 2-1 از سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و 2-1 از آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بازیکن ثابت بود.

 

 

1562930

 

 

از بخت خوب میلیتائو، مصدومیت سرخیو راموس و ابتلای ناچو به کرونا باعث شد او پس از آلکویانو، برابر آلاوس هم به میدان برود و رئال البته توانست 1-4 برنده شود. پس از آلکویانو و آلاوس، رئال امروز میزبان لوانته است و با ادامه مصدومیت راموس، پیش بینی می شود که میلیتائو بازهم در ترکیب ثابت قرار بگیرد؛ اتفاقی که برای اولین بار در رئال رخ می دهد.

پیش از این سابقه نداشت که مدافع برزیلی سه بازی متوالی در ترکیب رئال قرار بگیرد. آخرین بار او در پورتو بود که توانسته بود سه بار متوالی در ترکیب تیمش بازی کند. او در 15 بازی انتهای فصل 19-2018 پورتو فیکس تیمش بود.

 

 

1567492

 

 

میلیتائو امسال قافیه را کاملا به ناچو باخته و در واقع مدافع میانی چهارم رئال محسوب می شود. ناچو 10 بازی در فصل جاری انجام داده و میلیتائو 5 بازی. در مجموع او تنها 25 بار برای رئال در یک سال و نیم گذشته بازی کرده و بسیاری معتقدند رئال تابستان پیش رو او را واگذار خواهد کرد مگر اینکه معجزه ای رخ بدهد و او بتواند از شانس هایی که نصیبش می شود به خوبی استفاده کند. او برابر آلکویانو که رئال شکست خورد، توانست اولین گلش با پیراهن کهکشانی ها را به ثمر برساند.

 

میلیتائو قبلا در سه مقطع توانسته بود دو بازی متوالی برای رئال انجام دهد و این بار طلسم به نظر شکسته می شود و او بالاخره از حیث حضور در ترکیب رئال، هت تریک خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها