کد خبر : 1734548 | 11 بهمن 1399 ساعت 15:58 | 50.4K بازدید | 7 دیدگاه

حمایت مظاهری از حسینی (عکس)

رشید مظاهری با انتشار یک استوری، از هم تیمی خود سیدحسین حسینی حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی سنگربان استقلال که روز گذشته پس از 10 هفته نیمکت نشینی در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته بود، با اشتباهی عجیب و بزرگ، باعث باز شدن دروازه تیمش شد که از دست رفتن پیروزی در این مسابقه، باعث شد نسبت به عملکرد حسینی انتقاد شود.


پس از این اتفاق، هواداران استقلال نسبت به حضور حسینی در این دیدار، از این دروازه بان و حتی محمود فکری شدیدا انتقاد کرده و مدعی بودند رشید مظاهری که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی های گذشته بوده، نباید در این دیدار نیمکت نشین می شد.


اما در تمرین امروز این تیم پس از بازگشت به تهران، محمود فکری به حمایت از دروازه ‌بان تیمش پرداخت و گفت هر کسی ممکن است اشتباه کند. سرمربی استقلال با در آغوش گرفتن حسینی به دروازه‌بان آبی‌پوشان روحیه داد. بازیکنان نیز به حمایت از او پرداختند و پیش از شروع تمرین نیز در صفحه شخصی‌شان عکسی از او را به اشتراک گذاشتند.

 

1567497

 


پس از وریا غفوری، نوبت به رشید مظاهری رسید و او نیز با انتشار عکسی از حسینی در استوری اینستاگرامش، از هم تیمی خود حمایت کرد. سنگربان آبی پوشان که در دیدارهای گذشته بی نقص کار کرده بود، در حرکتی جالب توجه و قابل تقدیر ضمن حمایت از حسینی، نشان داد که اشتباه در فوتبال ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد.


مظاهری در این استوری نوشته است "در کنار هم قوی تریم" تا به هم تیمی و رقیب خود در استقلال روحیه داده و او نیز اشتباه بزرگ روز گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

 

 

دیدگاه‌ها