کد خبر : 1734551 | 11 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

با یک خرید تقویت نمی شویم

کومان: از این بارسلونا انتظار زیاد نداشته باشید

رونالد کومان از هواداران بارسا خواست که توقعات خود نسبت به تیم در فصل جاری را پایین بیاورند.

کومان: از این بارسلونا انتظار زیاد نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خود را برای مصاف با بیلبائو در نوکمپ مهیا می کند. برای اولین بار در یک ماه گذشته بارسا بالاخره یک بازی خانگی خواهد داشت و حریف نیز سرسخت است. بارسا اخیرا برابر بیلبائو در فینال سوپرکاپ شکست خورد و بازی فردا یک بازی انتقامی محسوب می شود.

اتفاق عجیب در مورد بارسا لو رفتن نامه رسمی باشگاه در شبکه تی وی 3 کاتالونیاست. نامه ای که در آن به ضعف اسکار مینگسا و ساموئل اومتیتی دو مدافع میانی تیم اشاره شده بود تا به جای آنها بازیکن جدید جذب شود.

 

 

1567507

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی با بیلبائو شرکت کرده بود، در مورد وضعیت روحی اومتیتی و مینگسا گفت:« طبیعی است که به عنوان سرمربی دوست داشته باشم تیمم در هر پستی، بازیکنان مطمئن داشته باشد. باشگاه همیشه به دنبال تقویت تیم است و معتقدم این نباید آزاردهنده باشد. با اومتیتی و مینگسا مثل دیگر بازیکنان هر روز حرف می زنم و نباید از چیزی ناراحت باشند. هر دو اخیرا در ترکیب تیم حضور داشته اند و مورد اطمینان من هستند.»

 

تصمیم باشگاه برای عدم جذب اریک گارسیا(مدافع سیتی):« کار من به عنوان مربی مهیا ساختن تیم برای بازی هاست و این قضیه باید دغدغه رامون پلانس مدیر ورزشی باشگاه باشد. هدف او تقویت تیم است و هر توضیحی را باید از او بخواهید. اخیرا او را خیلی کم ملاقات کرده ام. فعلا فقط به بازی با بیلبائو فکر می کنم و علاقه ای به حواشی ندارم.»

 

1566851

 

 

اهداف بارسا در فصل انتقالی:« همه می دانند که بارسا تغییرات زیادی داشته و ما یک دوران گذار را طی می کنیم. روی بازیکنان جوان حساب باز کرده ایم و این بارسا تیمی برای فتح جام های متعدد در فصل جاری نیست. بهتر شده ایم و تا پایان نیز مبارزه خواهیم کرد ولی باید واقع بین بود. باید توجه داشت که از کجا به کجا رسیده ایم. تغییرات در تیم با جذب یک بازیکن میسر نخواهد شد. این بارسا هنوز کار برای بهتر شدن دارد.»

 

صحبت با گواردیولا در مورد اریک گارسیا:« اطمینان دارم که او تابستان با ما خواهد بود؛ اگر در نهایت چنانچه به نظر می رسد، نتوانیم او را زمستان جذب کنیم. با گواردیولا در این مورد حرف نزده ام و اصلا این وظیفه من نیست.»

 

دیدگاه‌ها