کد خبر : 1734581 | 11 بهمن 1399 ساعت 17:52 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

گفته می‌شود باشگاه رم علاوه بر ماسیمیلیانو آلگری مذاکراتی را با یکی دیگر از سرمربیان سابق یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری انجام داده است.

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته گزارش شده بود که مدیر باشگاه رم یعنی تیاگو پینتو مذاکرات پیشرفته ای را با ماسیمیلیانو آلگری برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم انجام داده و حتی توافقاتی نیز در این زمینه حاصل شده است.

 

 

1468133

 

 

مدیر جدید باشگاه رم روز جمعه در هتلی واقع در شهر میلان و هنگام مذاکره با ماسیمیلیانو آلگری مشاهده شد. در واقع به نظر می‌رسد که آلگری محتمل ترین گزینه برای جانشینی پائولو فونسکا محسوب می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را سرمربی جالوروسی دانست.

 

با این وجود برخی منابع ایتالیایی گزارش دادند که مائوریتزیو ساری یکی دیگر از سرمربیان سابق یوونتوس نیز به گزینه‌های باشگاه رم برای جانشینی پائولو فونسکا اضافه شده است. ساری نیز مانند آلگری بعد از جدایی از یوونتوس هدایت هیچ باشگاهی را برعهده نگرفته است.

 

 

1539497

 

 

با این حال برخی دیگر از گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که هم آلگری و هم ساری ترجیح می دهند که از ابتدای فصل هدایت رم را برعهده بگیرند و اگر آن ها راضی به قبول پیشنهاد این باشگاه در مقطع کنونی نشوند ممکن است که رمی ها به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

دیدگاه‌ها