کد خبر : 1734587 | 11 بهمن 1399 ساعت 18:20 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

سینگ: قهرمان جام‌ها را شکست دادیم

با تک گل امید سینگ آلومینیوم اراک توانست یک سه امتیاز مهم دیگر به دست آورد .

سینگ: قهرمان جام‌ها را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در خانه تراکتور این تیم را شکست داد امید سینگ در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی  بود اما در کل بازی سنگینی بود . تیم تراکتور سه کاپیتان تیم ملی را دارد ولی بچه های ما اعتماد به نفس بالایی داشتند و آنقدر روحشان بزرگ است که توانستند تیم مدعی لیگ و قهرمان جام حذفی  را ببرند، هفته گذشته هم پرسپولیس را بردیم که قهرمان لیگ بوده، حاج رسول به خوبی روی تمام بچه ها از نظر فنی و اخلاقی کار کرده است.

 

او در خصوص اینکه پنالتی آلومینیوم درست بود یا خیر ادامه داد : صدر در صد پنالتی بود اگر هم پنالتی نمی شد موقعیت صد در صد گل بود و من می توانستم گل بزنم.
این بازیکن در خصوص اینکه پنالتی زن اول تیم چه کسی است اضافه کرد: فرقی نمی کند. همان گلی که من زدم اگر حامد هم می زد همان‌قدر خوشحال می شدیم به هرحال حامد آقای گل تیم ما  است . ما در تیممان همه برای همدیگر می جنگیم.


وی در خصوص عملکرد خوبش در هفته های اخیر و دادن دو پاس گل در بازی قبلی و یک گل در این بازی  گفت: خدا را شکر هفته قبلی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم ببریم و من هم در آن سهیم بودم ولی همه این ها به تلاش های تیم بر می گردد و آخرش می رسد به من که پاس می دهم یا گل می زنم. من چند وقت مصدوم بودم و درد داشتم و به زور تمرین می کردم و ده روزی استراحت کردم اما با نظر کادر پزشکی برگشتم  و خدا کمک کرد که در این چند هفته تیم برنده شده است.


سینگ در پایان در خصوص دیدار بعدی با سایپا افزود: همه تیم ها قابل احترام هستند. سایپا استقلال را  هم در  هفته های اخیر شکست داده و تیم خوبی است. بازی سختی داریم و هر بازی برای ما یک فینال است و باید بهترین بازی مان را انجام دهیم.

 

دیدگاه‌ها