کد خبر : 1734589 | 11 بهمن 1399 ساعت 18:28 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما به هیچ عنوان به دنبال وقت کشی نبودیم

پیروانی: کادرفنی نفت جسارت استفاده از جوانان را دارد

امیرحسین پیروانی با حضور در نشست خبری بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان به اتهام وقت کشی این تیم واکنش نشان داد و به گلایه بابت رفتارهای مربوط به عدم همکاری برای اسکان نفت آبادان پرداخت.

پیروانی: کادرفنی نفت جسارت استفاده از جوانان را دارد

به گزارش "ورزش سه"، مربی نفت آبادان پیش از صحبت‌هایش درباره تساوی مقابل مس رفسنجان گفت: صحبت‌هایم را با عرض تسلیت بابت درگذشت یک دوست بزرگ و  بازیکن ارزشمند آقای میناوند و همچنین آرزوی سلامتی برای تمامی بیمارانی که دچار این بیماری شدند مخصوصا آقای انصاریان که امیدوارم رخت سلامتی را بر تن کنند و جامعه فوتبال را خوشحال کنند.

 

وی ادامه داد: عوامل زیادی تاثیرگذار بود تا کیفیت لازم را این بازی نداشته باشد. هر دو تیم بازیکنان ارزشمندی دارد و هر دو تیم با تفکرات از پیش رفته برای بازی حاضر می شوند. وزش باد و همچنین کیفیت چمن  و البته مسیر طولانی که طی کردیم در کنار شرایط اسکان ما باعث شد تا بازی از کیفیت لازم برخوردار نباشد. موقعیت گل آنچنانی روی هر دو دروازه شکل نگرفت و تساوی عادلانه بود.

 

امیرحسین پیروانی در واکنش به این ادعا که تیمش در این بازی وقت کشی زیادی داشتند: علیرغم احترامی که براش ما قائل هستیم با نظر شما در خصوص وقت کشی موافق نیستم. 10 یاره شدن ما مطمئنا فشار زیادی به ما وارد می کند. همچنین چمن مصنوعی در کنار مصدومیت بازیکنان ما باعث شد. بازیکنانی که روی زمین افتادند جزو تعویضی های ما بودند و فقط یک بار دروازه بان ما روی زمین افتاد که او هم اکنون در رختکن شرایط درمانی را روی او دنبال می کنند. هدف ما وقت کشی در بازی نیست. دوست دارم تمامی مربیانی که ادعای این را دارند که تیم جوانی را به میدان می فرستند امیدوارم یک بار لیست بازیکنان ما را ببینند. 5 بازیکن 20 ساله، 19 و 18 ساله در ترکیب دارند. اگر تیم هایی که از بازیکنان بالای 23 ساله در ترکیب استفاده می کنند و از آن یاد می کنند این ترکیب تیم ما که از بازیکنان زیر 20 سال در آن استفاده شده را ببینند. این نشان از جسارت تیم ماست که در بازی خارج از خانه سرمربی ما این تصمیم را می گیرد.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط وزش باد که به نفع حریف بوده و مصدومیت بازیکنان ما و شاید هم چند بازیکن ما جوانی کرده باشند و این حرکت را در خصوص ادعای شما مبنی بر وقت کشی انجام دادند اما بدانید که این مساله قطعا نظر و تصمیم کادرفنی نبوده است.

 

مربی نفت آبادان درباره اینکه آیا تیمش در ادامه نیز قادر به حفظ این جایگاه خواهند شد گفت: تیم ما جوان است. ما برای هر 5 بازی پلان و برنامه و امتیازگیری تعریف کرده ایم. ما به همه هواداران این قول را می دهیم که تمام ارکان باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین عملکرد را به انجام برسانند.

 

وی درباره اینکه در نقل و انتقالات چه برنامه ای خواهند داشت گفت: متاسفانه یا خوشبختانه باید بگوییم که نقل و انتقالات در لیگ برتر ما شروع شده است! قاعده آن این است که طبق زمان این حرکت را انجام دهند اما تیم های متمول کار خود را شروع کرده اند. ما هم طبق برنامه و خواسته‌های خود کار نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد. با توجه به اینکه بازیکنان ارزشمندی داریم و جوانان ما حرف های زیادی خواهند داشت. دو بازیکن ما اولین بار بود که اولین بار در لیگ برتر بازی کردند. این بازیکنان قطعا با کیفیتی که دارند بهتر نیز خواهند شد. بازی های دور برگشت فشرده می شود و با توجه به بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان شرایط سخت خواهد بود و امیدوارم از جوانانی که داریم به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد.

 

پیروانی در پایان درباره شرایط اسکان و انتقاداتی که نسبت به آن داشتند گفت: با توجه به اینکه استان کرمان جزو استان های برخوردار محسوب می شود در تمامی زمینه ها و البته شهرهای تابعه آن هم از پتانسیل خوبی برخوردار است. داعیه این را دارند که تیم های دیگرش هم در لیگ برتر حاضر باشند. اما عرضم این است که تیمی که می خواهد در لیگ برتر حضور داشته باشند باید تمهیدات لازم را برای دیگر تیم ها هم در نظر بگیرد. اما اینطور نباشد که ما به کرمان بیاییم و نزدیک به دو ساعت از کرمان تا اینجا بیایم و سه ساعت قبل از بازی حرکت کنیم این کیفیت تیم ها را کاهش می دهد. دنبال مقصر نیستم اما ما در تاریخ پنجم با هتل تماس گرفتیم و گفتند که مشکلی نیست. در تاریخ هفتم تماس گرفتند و گفتند که ما هفت اتاق برای شما ترتیب دادیم و گفتند نگران نباشید تعداد آن را افزایش خواهیم داد. اما روز قبل از بازی گفتند که چهار اتاق بیشتر نداریم. اگر این حرف ها واقعی هم باشد شایبه ای برای من مربی است که چرا 48 ساعت قبل از بازی به این شکل گفته شد. من حتی می دانم با کدام فرد در هتل تماس گرفته شد و فقط می توانم امیدوار باشم که مسوولان استان تمهیداتی در نظر بگیرند که تیم ها در حضور در اینجا به مشکل نخورند چرا که این مشکل برای دیگر تیم ها هم بوده است و شرایطی در خور لیگ برتر شکل دهند.

 

دیدگاه‌ها