کد خبر : 1734633 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:58 | 47.3K بازدید | 3 دیدگاه

به عنوان یک ایرانی خجالت کشیدم

حمله تند مربی پیکان به کادرفنی فولاد

حسین پاشایی، دستیار مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه حمله شدیدی به کادرفنی فولاد داشت.

حمله تند مربی پیکان به کادرفنی فولاد

به گزارش "ورزش سه"، پاشایی از همان ابتدای نشست صحبت های خود را با آیه‌ای از قرآن آغاز کرد: «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین» و به تمهید فولادی ها برای جلوگیری از پرتاب اوت نادر محمدی تاخت. او که به عنوان نماینده کادرفنی پیکان در نشست مطبوعاتی پس از دیدار با فولاد حاضر شده بود، این کار را زیبنده باشگاهی مثل فولاد ندانست و از کسب امتیاز در اهواز با وجود اختلافات رخ داده، ابراز خوشحالی کرد.


مشروح صحبت های جنجالی مربی پیکان را بخوانید:

 

به خاطر اتفاقات این بازی به عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم!


صحبت‌هایم را می‌خواهم با یک آیه از قرآن آغاز کنم: «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین». اتفاقاتی در این بازی افتاد که واقعا خجالت می‌کشم به عنوان یک ایرانی بگویم این اتفاق در کشور ما رخ داده است. قبل از بازی خط‌کشی را دستکاری کردند و 10 متر عرض زمین را زیاد کردند تا جلوی کار ما را بگیرند، اما خدا را شکر می‌کنیم که بازی 90 دقیقه تحت تسلط ما بود. با توجه به نفرات غایب زیادی که در اختیار نداشتیم و در واقع نصف تیم ما امروز نبودند، خدا را شاکریم که با یک بازی خیلی خوب از زمین بیرون بیاییم. از بازیکنان تشکر می کنم که امروز جانانه جنگیدند. تمام جو آماده بود که علیه ما باشد تا بتوانند تیم ما را شکست دهند.


این کارها زیبنده باشگاه فولاد نیست


فکر نمی‌کنم فوتبال اینقدر ارزش داشته باشد تا بخواهیم به خاطر یک برد و حتی قهرمانی این کارها را کنیم. من اصلا اسمش را می‌گذارم کار اشتباه، اما این کارها برای فولاد زیبنده نیست. ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و باید نتیجه درون زمین مشخص شود. ما یک تیم جوان هستیم و کارهایی که انجام شد، روی آن ها خیلی تاثیرگذار بود.


مگر قرار بود چند اوت در بازی پرتاب کنیم؟


باید از آقای حسین شمس ناظر بازی تشکر کنم و همچنین سازمان لیگ که دستور دادند شرایط زمین باید به حالت عادی برگردد. کنار زمین را باتلاق کرده بودند تا ما نتوانیم اوت بندازیم. مگر ما در این بازی چند اوت گیرمان آمد؟ این کارها اصلا قشنگ نیست. ما همه ایرانی هستیم و باید برای هم جان دهیم، نه اینکه با این کارهای اشتباه بخواهند یک تیم را از سر راه بردارند.


خدا را شکر داوران تحت تاثیر قرار نگرفتند


خدا را شکر می کنیم که اتفاق خاصی رخ نداد و توانستیم با یک بازی خوب یک امتیاز را بگیریم؛ اگرچه ما برای سه امتیاز آمده بودیم. فکر می‌کنم بازی کاملا تحت اختیار ما بود. شاید توپ دست تیم فولاد بود، اما در کل 90 دقیقه موقعیت خاصی به آن‌ها ندادیم.  از داوران هم تشکر می‌کنم چون خیلی خوب قضاوت کردند و تحت تاثیر اتفاقات قرار نگرفتند.

 

ما اصراری نداریم کسی سمت نیمکتمان بیاید


تا به حال کجا دیدید که مربیان سمت ما نیایند؟ حداقل یک نمونه قبل از این بازی نام ببرید. فکر می‌کنم کادرفنی پیکان و آقای تارتار آنقدر آدم‌های باحجب و حیایی هستند که تمام مربیان و عوامل تیم ها خیلی محترمانه و باادب با آن ها برخورد کنند. ما اصراری نداریم که کسی سمت ما بیاید. این یک تقابل دوطرف است و انشاله در بازی برگشت حتما انجام می‌شود!

دیدگاه‌ها