کد خبر : 1734642 | 11 بهمن 1399 ساعت 20:18 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

پیکانی‌ها به خاطر این یک امتیاز جشن می‌گیرند

کنایه تند حمید رجبی به نیمکت و کادر فنی پیکان

مربی فولاد خوزستان درباره جابجایی خط کشی زمین فولاد آرنا و نرفتن به سوی نیمکت پیکان ادعاهای جالبی را مطرح کرد.

کنایه تند حمید رجبی به نیمکت و کادر فنی پیکان

به گزارش "ورزش سه"، حمید رجبی، مربی فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: امروز یک بازی سراسر حمله از تیم ما را شاهد بودیم. پیکان هم با چند لایه دفاع می کرد و دنبال استفاده از بازی مستقیم بود. این کار ما را سخت می‌کند چون در اهواز همه تیم‌ها برای نباختن به زمین می‌آیند. آن‌ها با سیستم 5-4-1 و با 9 نفر در یک خط دفاع می‌کنند. با این حال امروز شانس برای رسیدن به گل داشتیم که متاسفانه شانس هایمان تبدیل به گل نشد.


وی درباره ماجرای خط کشی زمین قبل از بازی و اتهام به فولادی‌ها مبنی بر عقب بردن خط طولی عنوان کرد: ما می خواستیم این زمین را برای شرایط آسیایی هماهنگ کنیم. ما باید تا یک ماه و نیم آینده در آسیا بازی کنیم. در آسیا زمین استانداردهایی دارد که با هماهنگی قبلی می خواستیم به آن استانداردها برسیم تا بتوانیم در صورت میزبانی از حریفانمان آنطور که دوست داریم پذیرایی کنیم و چیزی که مدنظر AFC بود را اجرا کنیم.


مربی فولاد خوزستان با اشاره به اعتراض پیکانی ها گفت: قبل از بازی دیدیم که پیکانی‌ها خیلی شلوغ کردند چون عملا این تیم برنامه‌ای جز اوت دستی ندارد و 90 درصد فوتبالشان اوت دستی است! آن‌ها خیلی ناراحت شدند و نماینده فدراسیون هم گفت که باید زمین کوچک شود. ما هم استقبال کردیم و گفتیم اگر فکر می‌کنند اینقدر تاثیرگذار است، سریعا زمین را کوچک کنند.


رجبی در پاسخ به این سوال که از عملکرد فولاد راضی هستید، اضافه کرد: صددرصد از خودمان ناراضی هستیم چون این بازی می توانست ما را به صدر جدول نزدیک کند، اما می دانید که فولاد در شهر اهواز 16 بازی است که نباخته است. همه برای تک امتیاز و نباختن می آیند. این کار ما را سخت می‌کند، اما این ضعف را باید برطرف کنیم و موقعیت بیشتر بسازیم.


وی درباره قضاوت داور گفت: داور جوان بود و قضاوت نسبتا خوبی داشت. ایرادی که داوران ما دارند، این است که وقت تلف شده کم می گیرند و به راحتی از آن می‌گذرند. بازی را نگاه کنید شاید هر نیمه 30 دقیقه در جریان نبود. با کوچکترین برخورد بازیکنان حریف زمین می افتادند. نیمه دوم 5 دقیقه وقت گرفتند که 3 دقیقه اش فقط بازیکن حریف خوابیده بود. این حربه ای برای تیم ها شده که جلوی تیم های قویتر وقت تلف کنند. این هم مشکلی است که داوران جوان ما دارند.


مربی فولاد در پاسخ به این سوال که چرا برای خوشامدگویی سمت نیمکت پیکان نرفتید، گفت: شما این سوال را باید از تیم های دیگر هم بپرسید چون در هفته های گذشته هم خیلی از تیم‌ها این کار را نکردند. صحبت‌ها و حواشی که درباره نیمکت تیم حریف هست، ما را هم به این سمت برد که این کار را نکنیم. حواشی زیاد است و شما بروید دربیاورید که چند تیم به سمت نیمکت پیکان نرفتند و دست بدهند. می دانید در فوتبال ما همه چیز بحث فنی نیست و مربیان تیم های دیگر با حواشی پیش می روند. البته پیکان باشگاهی است که امکانات بسیار عالی ای دارد و جوان های خیلی خوبی دارد. شاید مبالغ قراردادشان خیلی بالا نباشد، اما تیم دنجی است که مربی راحت می تواند تفکراتش را پیش ببرد. آن ها باشگاهی بودند که در سال های گذشته اصلا حاشیه نداشته، اما امسال با اکثر نیمکت ها چالش دارند. این باید بررسی شود که داستان چه هست. امروز هم پیکان جلوی ما حرفی برای گفتن نداشت. فکر می کنم امروز هم بابت این یک امتیاز جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها