کد خبر : 1734671 | 11 بهمن 1399 ساعت 21:49 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

به قول آقا سید همه برای برد یکدل شده بودیم

صادقی: شهرخودرو یک تیم واقعی شده است

کاپیتان شهرخودرو خراسان گفت: شهرخودرو شکل گرفته و اکنون یک تیم واقعی شده که خواسته‌های مربیان را به خوبی درک و در زمین اجرا می‌کند.

صادقی: شهرخودرو یک تیم واقعی شده است

اکبر صادقی پس از پیروزی سه بر یک شهرخودرو مقابل سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: ما با توجه به شرایط جدولی از بازی با سپاهان نیاز به حداکثر امتیاز داشتیم هر چند که فوق‌العاده کار سختی بود اما نتیجه‌ای گرفتیم و کار واقعا ارزشمندی انجام شد. ما درست است که در برخی بازی‌ها امتیازات بدی را از دست دادیم اما در نهایت به ثبات رسیدیم.


او ادامه داد: سپاهان پرمهره هم مقابل ما برای صدرنشینی آمده بودند اما بچه‌های ما در تمام نقاط زمین به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دادند و از توپ‌ها خیلی خوب استفاده کردیم و با این برد در جدول سر و سامان گرفتیم. به قول آقا سید، تمام بچه‌های ما از ته دل خواستند که ببریم و شما یک تیم همدل و واقعی را دیدید که حتی دریافت گل اول هم چیزی از انگیزه‌اش کم نکرد.


کاپیتان شهرخودرو خراسان با بیان اینکه بازیکنان تیمش در حال رسیدن به خودباوری هستند، گفت: تیم ما به ثبات رسیده و فکر بازیکنان بزرگ شده است. آنها قبول کرده‌اند که می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و در چنین شرایطی می‌توان به جایگاه خوبی رسید. امین گل خوبی زد و الجبوری هم امروز شاهکار کرد تا این برد شیرین برای شهرخودرو ثبت شود.


اکبر صادقی با اشاره به بازی‌های سخت شهرخودرو در ادامه نیم‌فصل اول تصریح کرد: بازی‌های سختی داریم و طبیعتا در بازی هفته بعد با مس رفسنجان هم به صددرصد امتیازاتش نیاز داریم. انشاالله شرایط‌مان را بهتر کنیم و امیدواریم بتوانیم نیم فصل را با رتبه خوبی به پایان ببریم و برای آن تلاش می‌کنیم. بازی‌های لیگ را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و از این حیث امسال لیگ جذابی داریم که هیچ تیمی در آن از قبل برنده نیست. با این باور بازی به بازی جلو می‌رویم.

دیدگاه‌ها