کد خبر : 1734674 | 11 بهمن 1399 ساعت 22:14 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن و تایید رسمی تلاش برای خرید ستاره فرانسوی

بایرن مونیخ علاقمند به جذب دایوت اوپامکانو، مدافع 23 ساله و فرانسوی لایپزیش است.

بایرن و تایید رسمی تلاش برای خرید ستاره فرانسوی


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ قطعی باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع 28 ساله و اتریشی بعد از سالها حضور در ترکیب این تیم در پایان فصل آلیانس آره نا را ترک خواهد کرد. بایرن مونیخ از همین حالا به دنبال جذب جانشین برای داوید آلابا است و دایوت اوپامکانو مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

 

1543492

 

قرارداد این مدافع فرانسوی با لایپزیش در سال 2023 به پایان می رسد و با توجه به عدم علاقه دایوت اوپامکانو به تمدید، لایپزیش احتمالا مجاب به فروش او در تابستان بعدی خواهد شد. بند آزادسازی 43 میلیون یورویی در قرارداد دایوت اوپامکانو گنجانده شده، اما بایرن مونیخ رسما برای خرید او وارد عمل شده و می خواهد این بازیکن را با رقم پایین تری جذب کند. در ماه های اخیر نام تیم هایی چون چلسی و لیورپول نیز برای خرید او مطرح شده، اما علاقه شخصی خود دایوت اوپامکانو به ادامه زندگی در آلمان باعث شده شانس بایرن مونیخ نسبت به دیگر رقبا برای جذب این بازیکن بیشتر شود.

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این رابطه به شبکه اسکای آلمان گفت: "البته که ما به خرید دایوت اوپامکانو فکر می کنیم. ما دیروز جلسه خوبی با مدیر برنامه او داشتیم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها