کد خبر : 1734675 | 11 بهمن 1399 ساعت 22:14 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

ماشین ، تیمی که شبیه ته جدولی‌ها نبود

نبرد تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در تهران با گل ثانیه های پایانی به نفع سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید.

ماشین ، تیمی که شبیه ته جدولی‌ها نبود

به گزارش "ورزش سه "،نبرد تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز که تیم ته جدولی رقابت های لیگ امسال تا پایان هفته سیزدهم است با نتیجه دو بر یک به نفع سرخپوشان تهرانی که امروز جامه سیاه برتن کرده بودند به پایان رسید.


بازی دو تیم که تحت تاثیر درگذشت زنده یاد مهرداد میناوند و گل دقیقه 25 وحید امیری با یک گل به نفع پرسپولیس در نیمه اول به پایان رسید،نیمه دوم متفاوتی داشت .نیمه ای که تیم تبریزی با سرمربی جوان و خوشفکرش بدون توجه به نام پرسپولیس با گردش توپ در نیمه زمین پرسپولیس این تیم به عقب راند و با فوتبال مالکانه اش در این نیمه به دفاع پرسپولیس فشار آورد و بالاخره موفق شد گل مساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.


تیم اخباری که از وقتی سرمربی ماشین سازان شده تا به حال هیچ بازی را با اختلاف یک گل بیشتر به حریفانش واگذار نکرده است آنقدر برابر پرسپولیس خوب بود که حتی در پایان بازی مورد تمجید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.


بازی با برنامه ماشین سازی برابر قهرمان چهار دوره اخیر رقابت های لیگ برتر ایران علیرغم شکست این تیم نشان داد اخباری انتخاب خوبی برای هدایت یکی از ریشه دارترین تیم های تاریخ فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها