کد خبر : 1734677 | 11 بهمن 1399 ساعت 22:19 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات بازی امروز در شان آذری و باشگاه فولاد نبود

مربی پیکان: دوستان! لطفا صداقت داشته باشید

مربی تیم پیکان نسبت به برخی حواشی ایجاد شده در بازی امروز با فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

مربی پیکان: دوستان! لطفا صداقت داشته باشید

محمدرضا طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، در وا‌کنش به حواشی دیدار امروز پیکان با فولاد خوزستان بیان کرد: من واقعا تعجب می‌کنم که دوستان ما اینگونه صحبت می‌کنند و می‌گویند که اعضای کادرفنی هیچ تیم دیگری به سمت نیمکت پیکان نیامدند‌ این حرف هیچ سندیتی ندارد.

 

کاش آنهایی که این جملات را مطرح می‌کننددر این خصوص تحقیق کنند و ببینند هر ۶ تیم دیگری که میهمان شان بودیم، کادرفنی شان زحمت کشیدند و برای خوشامدگویی به سمت ما آمدند اما متاسفانه کادرفنی فولاد اولین نفراتی بودند که حاضر نشدند سمت ما بیایند. هرچند که ما دنبال خوشامدگویی نیستیم و حواسمان به فوتبال است. این عزیزان هم لطف کنند با صداقت درباره مسائل صحبت کنند.


وی ادامه داد: من امسال این فرصت را به دست آوردم که در کنار آقای تارتار و کادرفنی ایشان کار کنم. در این مدت جز اخلاق‌مداری و موضوعات فنی هیچ چیز دیگری ندیدم.‌ من یک مورد به یاد ندارم که کادرفنی ما در فصل جاری به کسی یا نیمکتی بی احترامی کرده باشد.


مربی تیم پیکان با اشاره به انتقادهایی که از سبک بازی پیکان می‌شود، تاکید کرد: ما هرگز در پیکان به خودمان اجازه ندادیم و نخواهیم داد که درباره سبک بازی یا تاکتیک های حریفان صحبت کنیم. از مربیان سایر تیم ها هم می‌خواهیم درباره تیم خودشان صحبت کنند و اظهارنظری درباره تیم ما نداشته باشند. به هر حال هر تیمی با توجه به داشته هایش بازی می کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.


طهماسبی با اشاره به حواشی پیش آمده قبل از شروع مسابقه گفت: همه ما از این موضوع متعجب شدیم. من آقای آذری را می‌شناسم. ایشان مدیری توانمند و بافرهنگ هستند که رزومه مشخصی هم دارند. واقعا کاری که انجام شد و زمین بازی را بزرگ کردند، در شان آقای آذری و باشگاه بزرگ فولاد نبود ما از فولاد توقع داشتیم در زمین مسابقه حرفش را بزند، نه با مسائل بیرونی. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم.


مربی بااخلاق پیکان در پایان افزود: همه ما فوتبال را به خاطر لذت بردن از آن انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم باید بیشتر به فکر دوستی‌هایمان باشیم. واقعا حیف است سر نتیجه بازی‌ها و برد و باخت،  رفاقت‌ها از بین برود و اتفاقاتی بیفتد که همه ما مکدر شویم. امیدوارم از این پس همه ما بیشتر به متن فوتبال توجه کنیم.

دیدگاه‌ها