کد خبر : 1734727 | 12 بهمن 1399 ساعت 10:40 | 27.9K بازدید | 10 دیدگاه

داور مدام با ما دعوا داشت 

انتقاد مومنی از عدم رعایت فیرپلی از سمت پرسپولیس

مهاجم باتجربه ماشین سازی بابت اتفاقات آخر مسابقه دیروز از پرسپولیسی‌ها ایراد می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی در حالی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد که عملکرد خوبی داشت .مهدی مومنی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی را شروع کردیم و توپ میدان دست ما بود و به پرسپولیس موقعیت ندادیم اما آنها سر یک اشتباه ما به گل رسیدند اما ما باز دست از تلاش کردن برنداشتیم و نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و به گل هم رسیدیم . 


او در همین خصوص ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و به گل رسید.البته  ما هم اشتباه کردیم و با این گل  تمام زحماتمان از دست رفت در حالی که می توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم .به‌نظر من اگر این اتفاق برعکسش می‌افتاد پرسپولیسی‌ها حتما از ما انتقاد می‌کردند اما از کار خودشان دفاع می‌کنند. 


مهاجم سبزپوشان تبریز درخصوص گل دقیقه 25 پرسپولیس که دقیقا شماره پیراهن مرحوم میناوند بود اظهار داشت: من فکر میکنم خدا دوست شان داشت که این اتفاق افتاد دقیقا در دقیقه 25 گل خوردیم جا دارد بگویم روح آقای میناوند شاد و یادش گرامی باد.

 


این بازیکن در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: طرز صحبت داور با ما اصلا درست نبود در حالیکه دروازه بان دچار مصدومیت شده بود داور اصرار داشت که بازی را شروع کنیم در حالیکه دقیقا زمانی که گل خوردیم قبلش حامد لک وقت تلف می کرد اما داور حتی یک تذکر نداد ولی با ما رفتار بدی داشت و لحنش تند بود. مثل اینکه شیوه داوری عوض شده است وانگار بعضی از داوران با بازیکنان دعوا دارند . سالهاست دارم بازی می کنم اما هیچ سالی مثل امسال از اینگونه رفتارها از داورها ندیدم . هفته پیش هم همینطور بود .


وی در خصوص اینکه ماشین سازی چه زمانی میتواند اولین پیروزی اش را کسب کند گفت: هفته پیش به فولاد یک موقعیت دادیم و فولاد گل زد . مدام سر اشتباهات خودمان تیمها روی ما سوار می شوند تیم ما هر اشتباهی می کند گل می خورد در حالیکه تیم های دیگر صد اشتباه هم انجام دهند گل نمی‌خوردند . اگر بد بازی می کردیم دلمان نمی سوخت اما بچه های ما واقعا زحمت می کشند . 50 درصد بازیکنان ما اولین بارشان هست در لیگ برتر بازی می کنند و تمام تلاششان را انجام می دهند.


مومنی در پایان درخصوص دیدار پیش رو با پیکان افزود ما باید در زمین پیکان امتیاز بگیریم و اگر نتوانیم در دو بازی آینده شش امتیاز کسب کنیم سقوط ما حتمی است.

دیدگاه‌ها