کد خبر : 1734728 | 12 بهمن 1399 ساعت 10:42 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

ذخیره سابق سیدحسین بالاتر از همه گلرهای لیگ(عکس)

دروازه بان جوان آلومینیوم ششمین کلین شیت خود در این فصل را ثبت کرد.

به گزارش ورزش سه؛ لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری دروازه بانان آماده بسیاری دارد. نام های بزرگ بسیاری که در تیم های مطرح برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در تلاش هستند و مهمترین عرصه رقابت شان، جدول کلین شیت هاست؛ نفراتی همچون لک، مظاهری، نیازمند، اخباری، دریس، منادی، فروزان و... گلرهایی هستند که شاهد رقابت تنگاتنگ شان در لیگ بیستم هستیم.

 

در پایان هفته سیزدهم اما بیشترین تعداد کلین شیت فصل به نام یک دروازه بان 22 ساله ثبت شده اند.  حسین پورحمیدی، سنگربان جوان تیم آلومینیوم که از همان هفته اول شاهد حضور او درون دروازه اراکی ها بودیم، با بسته نگه داشتن دروازه خود در هفته سیزدهم، تعداد کلین شیت های خود را به عدد 6 رساند تا بالاتر از همه دروازه بان هایی که در بالا نام شان را خواندید، در صدر جدول کلین شیت های لیگ بیستم قرار بگیرد.

 

1567793

 

پورحمیدی برای ثبت ششمین کلین شیت خود، کار چندان آسانی نداشت. او مقابل تراکتور در تبریز موفق به این کار شد؛ تراکتوری که محمد عباس زاده، گلزن آماده این روزهای لیگ برتر را در ترکیب داشت. البته عباس زاده تنها امید گلزنی تراکتور نبود و این تیم هافبک ها و مدافعانی هم در ترکیب خود داشت که در بازی روز شنبه بارها تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفتند اما با سد محکمی به نام پورحمیدی مواجه شدند.

 

دروازه بان تیم آلومینیوم در دو هفته آغازین مسابقات جزو این تیم نبود و اولین کلین شیت خود را در هفته سوم مقابل مس رفسنجان ثبت کرد. او سپس با کلین شیت مقابل فولاد، برای دو هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت. بعد از وقفه ای یک هفته ای، پورحمیدی مقابل پیکان و صنعت نفت هم کلین شیت کرد و دو هفته پیاپی مقابل ذوب آهن و استقلال گل خورد. کلین شیت پنجم او مقابل گل گهر رقم خورد و بعد از دریافت یک گل از پرسپولیس، شاهد ثبت ششمین کلین شیت دروازه بان آلومینیوم در بازی با تراکتور بودیم.

 

1567792

دیدگاه‌ها