کد خبر : 1734735 | 12 بهمن 1399 ساعت 11:04 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

این سپاهان عجول و عصبی 

برد بزرگ شهرخودرو چگونه به دست آمد؟

شهرخودرو در حالی که کسی پیش بینی نمی کرد، سپاهان را در اصفهان شکست داد.

برد بزرگ شهرخودرو چگونه به دست آمد؟ 

به گزارش ورزش سه ، پرواضح بود که زردپوشان نصف جهان با در اختیار داشتن امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمد کریمی و محمدرضا حسینی کمربند میانی را مقابل شهرخودرو در اختیار خواهد گرفت. موضوعی که با نرمش تاکتیکی رحمتی باعث برتری میهمان در برابر رقیب پرستاره و مدعی قهرمانی لیگ شد.شهرخودرو در این دیدار با علم به این موضوع که از لحاظ مهره، شانس رقابت تک به تک با شاگردان نویدکیا را ندارد از همان ابتدای مسابقه دست به یک عقب نشینی تاکتیکی زد.


این حربه تاکتیکی باعث شد سپاهان در اکثر دقایق بازی در یک سوم دفاعی میهمان صاحب توپ و میدان باشد. غافل از آنکه شاگردان رحمتی  با حضور امیرحسین کریمی، محمد عرفان معصومی و رحمان جعفری و دوندگی زیاد این نفرات اجازه ی خلق موقعیت به هافبک های طراح میزبان را ندادند.

 

1567809


آنها البته شانس آوردند که پس از دریافت گل، خیلی زود و روی سر خوردن مصلح صاحب پنالتی و گل تساوی شدند. اتفاقی که باعث شدن دو تیم مساوی به رختکن بروند و همین دست رحمتی را برای اجرای تدابیر تاکتیکی اش در نیمه دوم بازتر کرد.


علاقه ی شهرخودرو به بازی مستقیم برای خارج کردن خط هافبک سپاهان از جریان بازی، با ورود احمد الجبوری شکل تازه ای گرفت. مهاجم ریز نقش و سرعتی که در فصل جدید موقعیت های بسیار خوب گلزنی را در هفته های گذشته از دست داده بود، با فضای بزرگی که در قلب خط دفاعی سپاهان در اختیارش قرار گرفت توانست روی یک فرار به عمق و تک به تک شدن با پیام نیازمند، اولین گلش با لباس شهرخودرو را به ثمر برساند.

 

1567810


در ادامه روند مسابقه همان طور پیش رفت که تیم برنده می خواست؛ شاگردان نویدکیا که بهترین فرصت برای رسیدن به صدر را از دست رفته می دیدند عجول و عصبی بازی می‌کردند و  فشار روانی باعث شد در حالی که بازیکنان شهرخودرو کارت های زرد زیادی از داور دیدار گرفته بودند، این گولسیانی باشد که بعلت عصبانیت بیش از حد از زمین بازی اخراج شود. در همین اثنا هم احمد الجبوری که مشخص بود روحیه ی خود را بدست آورده در دقایق اضافه ی نیمه دوم با زدن گل سوم بازی برای شهرخودرو بردی شیرین را برای رحمتی در اصفهان رقم زد. 


شهرخودرو با این پیروزی دور از انتظار و کسب ۳ امتیاز خارج از خانه حالا از زیر بار فشار انتقادات کاملا رهایی خواهد یافت تا نیم فصل اول را با فراغ بال به پایان رساند تا اگر شرایط بر وفق مراد پیش برود و بازیکنان موثر این تیم شهرخودرو را ترک نکنند با شکوفایی خریدهای ابتدای فصل، لیگ بیستم باب میل رحمتی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها