کد خبر : 1734737 | 12 بهمن 1399 ساعت 11:21 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

باید هر سال پیشرفت کنم

الجبوری: قاسمی نژاد یکی از بهترین بازیکنان لیگ است

احمد الجبوری در بیست دقیقه دو گل برای شهر خودرو زد و این تیم را صاحب سه امتیاز حساس با سپاهان کرد.

الجبوری: قاسمی نژاد یکی از بهترین بازیکنان لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، جبوری که هنوز بابت دو گل دیروز بسیار خوشحال است حرفهایش را با تقدیر از کارد فنی و هم‌تیمی‌هایش آغاز می‌کند و می‌گوید: برای تیم ما بازی خیلی مهمی از لحاظ امتیازی و شخصیتی بود و خدا را شکر که توانستیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم . می دانستیم بازی سختی داریم  اما همانطور که آقای رحمتی در کنفرانس بعد از بازی اشاره کرد ما خط هافبک این تیم را از کار انداختیم و این موضوع خیلی کمک بزرگی به ما کرد .

این بازیکن با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی شهر خودرو در زمین حریف بازی کرد وی در این باره ادامه داد: من کلا 20 دقیقه در زمین بودم و دو گل زدم و خیلی خوشحالم که توانسته ام این دو گل را برای تیمم به ثمر برسانم. از اینکه توانستم جواب اعتماد آقای رحمتی را بدهم و زحمات بچه ها را به ثمر برسانم خیلی خوشحالم و این مزد کار گروهی بود.


مهاجم شهر خودرو در مورد حواشی که مقابل هتل آنها قبل از بازی اتفاق افتاد گفت: من زیاد از این داستانها خبر ندارم ما برای فوتبال بازی کردن به اصفهان آمدیم و به این حواشی فکر نکردیم و نمی کنیم .


وی در خصوص اینکه ذخیره طلایی است یا این توانایی را در خورد می بیند که فیکس به میدان برود گفت: من این فصل در تمام بازی ها به میدان رفتم و نمی توان گفت فیکس به میدان بروم بهتر است یا ذخیره زیرا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.


این بازیکن در خصوص تفاوت سبک بازی اش نسبت به فصل گذشته که در تیم نفت مسجد سلیمان بود نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایط خیلی متفاوت تر است و من سعی می کنم هرسال نسبت به قبل پیشرفت کنم.


او در پاسخ به  این سوال  بازی کنار قاسمی نژاد به چه شکل است است گفت: امین قاسمی نژاد یکی از با کیفیت ترین مهاجمان لیگ است. بقیه تیم هم از کیفیت بالایی برخوردارند و سعی می کنم از بازی کنار آن ها لذت ببرم.


الجبوری در پایان در خصوص بازی بعدی تیم مقابل مس رفسنجان هم گفت : سه امتیاز بازی بعدی برای ما خیلی مهم است زیرا می تواند ما را دوباره به بالای جدول نزدیک تر کند.

دیدگاه‌ها