کد خبر : 1734764 | 12 بهمن 1399 ساعت 12:45 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

80 درصد داوران ضد سپاهان هستند؛ 

گولسیانی: کنترلم را از دست دادم و قرمز گرفتم

مدافع تیم فوتبال سپاهان می گوید در درگیری ایجاد شده میان و او و گلر تیم فوتبال شهرخودرو، بی‌احترامی‌ای انجام نداده است.

گولسیانی: کنترلم را از دست دادم و قرمز گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حواشی دیدار روز گذشته سپاهان و شهرخودرو در ورزشگاه نقش جهان اخراج گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم بود و او در حالی که به شدت از تصمیم داور مسابقه شاکی به نظر می رسید، پس از اینکه بطری آب را به زمین کوبید، بازوبند کاپیتانی را از دستانش خارج کرد و به محمدرضا خلعتبری داد. پس از خروج او بود که شهرخودرو توانست از غفلت، عجله و تعداد کم سپاهانی ها نهایت استفاده را ببرد و یک گل دیگر هم بزند.»


گولسیانی در پایان دیدار تیمش شهرخودرو که با نتیجه 3 بر 1 خاتمه یافت، در مورد این بازی گفت:« بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما متأسفانه در ادامه یک پنالتی به تیم حریف دادیم و پس از تساوی در نیمه دوم بر روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم.»

 

این مدافع گرجستانی در مورد درگیری ایجاد شده در دقایق پایانی بازی که در محور آن قرار داشت، توضیح داد:« در پایان بازی زمانی که دروازه‌بان حریف ضربه سر من را دفع کرد شروع به اتلاف وقت کرد. متأسفانه گلرهای تیم‌های حریف به دفعات در دیدارهای گذشته این حرکت را انجام داده‌اند و این موضوع تبدیل به یک اپیدمی در فوتبال ایران شده است. پس از آن صحنه به سمت دروازه‌بان رفتم و به زبان انگلیسی به او گفتم از زمین بلند شو و هیچ حرف غیرمحترمانه‌ای به او نگفتم و پس از آن داور برای هیچ چیز به من کارت زرد نشان داد. فکر می‌کنم به عنوان کاپیتان حق دارم صحبت کنم و پس از آن کنترل خود را از دست دادم و پس از 10 ثانیه داور به من کارت قرمز نشان داد.»

 

1567872

چند ثانیه پس از اینکه داور مسابقه گولسیانی را با کارت قرمز جریمه کرد، کاپیتان سپاهان اینطور خشم خود را با پرتاب بطری آب نشان داد.

 

این بازیکن سپس از داوران انتقاد کرد و گفت:« هیچ‌گاه درباره داوران صحبت نمی‌کنم اما فقط 20 درصد داوران در ایران خوب قضاوت می‌کنند و 80 درصد داوران یا بر ضد ما هستند و یا تصمیمات نادرست می‌گیرند و این اتفاق خوبی برای ما نیست.»

 

بخش پایانی حرف های گولسیانی هم در مورد بازی های آینده تیمش بود:« در دیدارهای آینده برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شویم. هواداران سپاهان منتظر پیروزی‌های تیم هستند و ما نیز به دنبال قهرمانی هستیم و مطمئنم روزهای خوبی در پیش داریم.»

دیدگاه‌ها