کد خبر : 1734769 | 12 بهمن 1399 ساعت 13:20 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح زاده، کابوس مس و ربیعی(عکس)

مس با وجود برتری در خط حمله، موفق به باز کردن دروازه صنعت نفت نشد و آنها در رسیدن به گل ناکام بودند.

فلاح زاده، کابوس مس و ربیعی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های مس و صنعت نفت روز گذشته در استادیوم شهدای مس رفسنجان با تساوی بدون گل به پایان رسید هر چند که تیم میزبان در این دیدار موقعیت های بسیار زیادی را از دست داد و اگر روز خوب حامد فلاح زاده نبود، شاگردان ربیعی می توانستند به یک برتری پرگل نیز دست پیدا کنند.


مسی ها در حالی به مصاف صنعت نفت رفتند تیم حریف موفق به متوقف کردن تیم های بزرگ لیگ از جمله استقلال، تراکتور، گل گهر و شهرخودرو شده بود و شاگردان پورموسوی برای رسیدن به صدر جدول، در پی کسب پیروزی و بدست آوردن سه امتیاز بازی بودند.


اما در این دیدار تلاش بازیکنان مس برای رسیدن به گل بی نتیجه بود. آنها در این مسابقه 4 برابر صنعت نفت، به سمت دروازه رقیب شوت زدند ولی درخشش فوق العاده حامد فلاح زاده درون دروازه آبادانی ها، سد بزرگی در راه رسیدن شاگردان ربیعی به سه امتیاز بازی بود.


رفسنجانی ها در این دیدار بین همدیگر بیش از 200 پاس بیشتر از رقیب رد و بدل کردند و حتی امید به گلزنی آنها نیز 4 برابر حریف بود ولی در روز خوب سنگربان صنعت نفت، تلاش حمله وران مس برای گشودن دروازه میهمان، بی نتیجه بود تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

1567910

 


روز خوب فلاح زاده یکی از عوامل تساوی این دیدار بود. او روز گذشته در نیمه نخست یک تک به تک را از فراز امامعلی گرفت و در نیمه دوم نیز ستاره تیمش بود. ضربه سر امامعلی در حالیکه توپ در مقابل او به زمین خورده بود و مهار موقعیت هایی از مهرداد رضایی، آشوری و طرهانی باعث شد صنعت نفت دست خالی به آبادان بازنگردد.


به هر حال به نظر می رسد صحبت های ربیعی در کنفرانس خبری بعد از بازی بیراه نبوده و روز گذشته، صنعت نفت تیم خوش شانس بازی بود و البته نباید از درخشش فلاح زاده غافل شد و تمام عوامل را به پای شانس نوشت.

 

فلاح‌زاده که با 6 سال تجربه حضور موفق و دوران درخشان در سایپا به صنعت نفت رفته، در این فصل هم یکی از ستاره‌های برزیلی‌های فوتبال ایران بوده که دیروز مقابل مس رفسنجان 5 نجات دروازه، 2 خروج موفق و 8 بازیابی توپ داشت تا این نمایش مطمئن او را به بهترین بازیکن زمین تبدیل کند.

 

1567911

دیدگاه‌ها