کد خبر : 1734778 | 12 بهمن 1399 ساعت 13:59 | 48.6K بازدید | 9 دیدگاه

فریم به فریم با پنالتی جنجالی ماشین‌ مقابل پرسپولیس

یکی از صحنه‌های جنجالی دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی اعلام پنالتی به سود حریف تبریزی بود.

به گزارش "ورزش سه"، در میان گلایه‌های ماشین سازی نسبت به عملکرد داوری، یحیی گل محمدی و دو بازیکن پرسپولیس نیز به صحنه منجر به اعلام خطای پنالتی علیه این تیم انتقاد داشتند

 

محمد امین اسدی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در این فصل به ماشین سازی پیوسته در کورسی که با سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی داشت روی زمین افتاد تا داور با اعلام پنالتی در سوت خود بدمد. هرچند بازیکنان پرسپولیس بعد از اعلام این خطای پنالتی، اعتراضی نسبت به آن همانند دیدار با فولاد خوزستان نداشتند اما در میکسدزون بلافاصله به این صحنه و تصمیم داور اعتراض کردند. سیدجلال حسینی مدعی شد که متوجه این صحنه نشده و دلیل تصمیم داور را نمی‌داند و سیامک نعمتی نیز اعلام کرد متوجه نشده که داور خطای او را اعلام کرده یا سیدجلال حسینی را اما مطمئن است که این صحنه پنالتی نبوده است.

 

این فریم‌های مربوط به همان صحنه است که محمد امین اسدی در میان دو مدافع پرسپولیس گرفتار شده و در شرایطی که مشخص است توپ در مالکیت او قرار ندارد، در کورس برای تصاحب و ایجاد موقعیت بعد از گام بعدی روی زمین می‌افتد تا داور اعلام پنالتی کند.

آنطور که از تصاویر مشخص است، در قسمت پایین تنه و پاها هیچ کدام از دو بازیکن پرسپولیس با اسدی درگیر نشده‌اند. دست چپ اسدی هم دست مخالف سیامک نعمتی را درگیر کرده است و وینگر سرخ‌ها که برای کمک به خط دفاعی عقب آمده بود، درگیری با وی نداشته است. تنها شاید فشار و شارژی که سیدجلال حسینی در این صحنه داشته، علی صفایی را مجاب به اعلام خطا کرده باشد.

 

 

از میان کارشناسانی که در خصوص صحنه پنالتی نظر داده‌اند، محمد فنایی، رودنیل، نوید مظفری، حسین نجاتی، حیدر سلیمانی و پیروز سیف الله پور مدعی شدند این پنالتی درست اعلام شده و تنها علی خسروی نظر مخالفی داشت و تصمیم علی صفایی را اشتباه دانست.

 

دیدگاه‌ها