کد خبر : 1734781 | 12 بهمن 1399 ساعت 14:06 | 59.8K بازدید | 13 دیدگاه

جایگاه ماشین سازی انتهای جدول نیست و برمی‌گردیم

حسینی: چنین رفتاری در شأن پرسپولیس نبود

ماجرای گل دوم پرسپولیس مقابل ماشین سازی تمام نمی‌شود و مدافع این تیم گلایه خود را نسبت به عدم رفتار جوانمردانه بازیکنان حریف را اعلام می‌کند.

حسینی: چنین رفتاری در شأن پرسپولیس نبود

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد حسینی مدافع ماشین سازی تبریز در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی پرفشاری بود. تمام کسانی که این بازی را دیدند، از عملکرد بازیکنان هر دو تیم رضایت داشتند و به این موضوع واقف شدند که جایگاه ماشین سازی اینجای جدول نیست. همه از این بازی لذت بردند اما برخی رفتارها از جانب باشگاه پرسپولیس رخ داد که این بازی زیبا را به حاشیه برد.

 

وی با انتقاد از بازیکنان پرسپولیس در صحنه منجر به گل دوم و برتری حریف می‌گوید: حریف می‌بایست بازی جوانمردانه را رعایت می‌کرد اما نمی‌دانم چرا بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب، به سمت دروازه ما حمله کردند و همان توپ تبدیل به گل برتری آنها شد. در شأن باشگاه پرسپولیس این نیست که آنها بازی جوانمردانه را رعایت نکنند و اینچنین بخواهند سه امتیاز بگیرند. از باشگاهی که ۳۰ میلیون هوادار دارد، چنین رفتارهایی بعید است.

 

حسینی در پایان صحبت‌هایش به داوری این بازی اشاره داشت و گفت: ما در این بازی تیم دست و پا شکسته‌ای نبودیم اما برخوردهای ناعادلانه داور سبب شد تا کمی تحت فشار قرار بگیریم. داور در طول مسابقه به بازیکنان ما توهین می‌کرد. جالب بود که داور بازیکنان پرسپولیس را «آقا» صدا می‌زد اما با بازیکنان ما به شکل زننده‌ای برخورد می‌کرد و جوری خطاب می‌کرد که اکنون شرم می‌کنم آن را تکرار کنم. رفتار دوگانه داور مسابقه در این بازی مشهود بود و سئوالی که ذهنمان را درگیر کرده، آن است که چه فرقی بین ما و باشگاه پرسپولیس است؟

 

دیدگاه‌ها