کد خبر : 1734792 | 12 بهمن 1399 ساعت 14:59 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار: با باخت پرسپولیس و تراکتور احساسی نشویم

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است هواداران‌شان نگاه منطقی به نخستین سال حضور این باشگاه در لیگ برتر داشته باشند.

امیدوار: با باخت پرسپولیس و تراکتور احساسی نشویم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار درباره شور و حال هیجان‌انگیزی که پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس و تراکتور در شهر اراک و استان مرکزی به وجود آمده است، اظهار کرد: پس از گذشت چند روز از بازی با پرسپولیس و تراکتور همچنان شاهد پیام‌های تبریک هواداران و مردم اراک و استان هستیم، اما نباید برد برابر پرسپولیس و تراکتور موجب شود تا نگاه منطقی را نسبت به شرایط تیم برداریم و از شرایط لیگ برتر غافل شویم.

 

او ادامه داد: نگاه منطقی و غیر احساسی می‌گوید سال نخست حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و باید اولویت اول ما حفظ سهمیه در سطح برتر فوتبال کشور برای اراک و استان مرکزی باشد. نیم‌نگاهی هم به نتایج بهتر در طول فصل داریم تا شرایط بهتری پیدا کنیم و برای سال‌های آینده پایه‌گذاری داشته باشیم.

 

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: موفقیت در تمام بازی‌ها برای ما ارزشمند است و بازیکنان با نظر و صحبت‌هایی که آقای خطیبی و کادر فنی تیم انجام می‌دهند، نگاه ویژه‌ای به تمام مسابقات دارند و انگیزه موفقیت را در بین اعضای تیم می‌بینیم.

 

امیدوار یادآور شد: عزم و اراده‌ای که برای موفقیت تیم آلومینیوم در لیگ برتر بنا گذاشته شده، می‌طلبد تا تمام ظرفیت‌های داخل و خارج از استان به کمک مجموعه بیایند تا بتوانیم آینده خوبی برای فوتبال استان مرکزی و آلومینیوم ترسیم کنیم. خوشبختانه استاندار مرکزی نگاه متعصبانه و ورزشی بسیار خوبی دارد و یقین داریم حمایت‌های ایشان به ما دلگرمی می‌دهد و ادامه‌دار خواهد بود.

 

او با اشاره به داوری دیدار روز گذشته آلومینیوم مقابل تراکتور ابراز کرد: باشگاه ما همواره از داوران حمایت کرده تا شاهد داوری‌های بهتری باشیم. به نظرم داور بازی دیروز در چند صحنه می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد. با این وجود ما مثل همیشه انتقادی مطرح نمی‌کنیم و امیدوار هستیم شرایط داوری در تمام بازی‌های لیگ خوب و عادلانه باشد.

 

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم‌ تاکید کرد: ما تازه اول راه هستیم‌ و مسیر زیادی برای کسب موفقیت در پیش داریم؛ ان‌شاالله با تلاش مجموعه و باشگاه آلومینیوم و مردم خوب استان مرکزی و اراک این راه را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها