کد خبر : 1734799 | 12 بهمن 1399 ساعت 15:40 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

بررسی یک ادعا درباره نیمکت پیکان (عکس)

بررسی تصاویر دیدارهای خارج از خانه پیکان در فصل جاری ادعایی که درباره نرفتن برخی مربیان به سمت نیمکت خودروسازان مطرح شده را رد می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی فولاد خوزستان و پیکان تهران روز گذشته با تنش های فراوانی برگزار شد. اتفاقی که قبل از بازی رخ داد و مسئولان فولاد اقدام به تغییر جای خط کشی و بزرگ کردن عرض زمین کردند حاشیه ساز شده است. از طرف دیگر صحبت‌هایی که حمیدرضا رجبی مربی فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی انجام داد هم حواشی دیگر به تیم مدعی خوزستانی افزوده است.


یکی از حواشی دیگر این بازی نرفتن اعضای کادرفنی فولاد به سمت نیمکت پیکان برای خوشامدگویی بود. همواره عرف بر این است که مربیان و اعضای کادر تیم های میزبان قبل از بازی برای خوشامدگویی به سمت نیمکت پیکان می‌روند اما فولادی ها از انجام این کار سر باز زدند.


این مساله در کنفرانس خبری بعد از بازی از مربی فولاد مورد پرسش قرار گرفت و او گفت: «شما این سوال را باید از تیم های دیگر هم بپرسید چون در هفته های گذشته هم خیلی از تیم‌ها این کار را نکردند. صحبت‌ها و حواشی که درباره نیمکت تیم حریف هست، ما را هم به این سمت برد که این کار را نکنیم. حواشی زیاد است و شما بروید دربیاورید که چند تیم به سمت نیمکت پیکان نرفتند و دست بدهند. می دانید در فوتبال ما همه چیز بحث فنی نیست و مربیان تیم های دیگر با حواشی پیش می روند.»

 

1567929

 

1567930

1567931

 

1567932

 

1567933

 

1567937


رجبی چنین صحبتی را قبل از مسابقه با پیکان نیز بر زبان آورد. این مساله البته با واکنش پیکانی‌ها مواجه شد و محمدرضا طهماسبی مربی پیکان اعلام کرد که در بازی های خارج از خانه همه مربیان به سمت نیمکت تیمش رفتند. برای بررسی این موضوع تصاویر مربوط به 6 مسابقه خارج از خانه پیکان در لیگ بیستم را مورد بررسی قرار دادیم.


دیدارهای پیکان در خارج از خانه تاکنون به ترتیب با نفت آبادان،‌ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان و‌ سپاهان اصفهان بوده و مرور تصاویر قبل از بازی نشان می‌دهد که همه سرمربیان و مربیان تیم های میزبان خودروسازان به سمت نیمکت پیکان و مهدی تارتار رفته‌اند. سیروس پورموسوی، رحمان رضایی، امیر قلعه‌نویی، مسعود شجاعی، مجتبی حسینی و محرم نویدکیا 6 سرمربی‌ای بودند که در بازی های خارج از خانه به سمت نیمکت پیکان رفته بودند. حتی در مسجدسلیمان از مهدی تارتار و کادرفنی اش به خاطر زحمات سال گذشته او در این شهر تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه‌ها