کد خبر : 1734802 | 12 بهمن 1399 ساعت 16:07 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

چیزهایی برایم اتفاق افتاده که گفتنی نیست؛

حق‌دوست: جواب بازیکن نساجی را دادم و اخراج شدم

مجتبی حق دوست می گوید تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی برابر نساجی مازندران به دنبال رسیدن به رتبه هایی بهتری در جدول رده بندی و رسیدن به جایگاه های بالاتر است.

حق‌دوست: جواب بازیکن نساجی را دادم و اخراج شدم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حق دوست بازیکن سابق استقلال که علیرضا منصوریان علاقه فراوانی به سبک بازی او دارد، روز گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در جریان پیروزی 3 بر 2 سبزپوشان مقابل نساجی مازندران بود. این بازیکن اگرچه در ثانیه های پایانی نیمه اول مسابقه با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد ولی دو گل اول ذوب آهن روی ارسال های او وارد دروازه میرزازاد شده بود.


حق دوست در مورد بازی در گفتگویی با ما اینطور حرف هایش را آغاز می کند:« بازی شرایط خوبی داشت. در اواخر نیمه اول بود که خستگی باعث شد خطا کنم.  بعد هم بازیکن حریف حرفی زد که من جوابش را دادم ولی حواسم نبود که داور پشت سر من است و حرفم را شنید.»  


او سپس به اخراج غیرمنتظره‌اش اشاره کرد که شوک عجیبی میان نیمکت نشینان تیم فوتبال ذوب آهن ایجاد کرد و توضیح داد:« من حواسم نبود که داور پشت سر من است و حرفی زدم که باعث اخراجم شد. البته فکر می کنم می توانست اخطار بدهد. واقعا نمی دانم که حرفی که زدم اخراج مستقیم دارد یا نه.»

 

1567940

این صحنه ای که مجتبی حق دوست با یک خطای آشکار، از اکبریان داور مسابقه کارت زرد گرفت.


از حق دوست در مورد عملکرد خودش پرسیدیم که در بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان زننده گل مردود اعلام شده تیمش بود و در مقابل نساجی مازندران هم زمینه ساز دو گل شد. او در واکنش به این سوال می گوید:«  این دو سه هفته ای که بازی کردم، شرایط خیلی خوب بوده و روند رو به رشدی داشته ام. تلاش می کنم برای تیممم بهترین عملکرد را داشته باشم و بهترین نتایج را بگیریم.»


از این بازیکن در مورد دو سه سال اخیر پرسیدیم که او به دلایل مختلف از سطح اول فوتبال ایران دور شده بود. حق دوست که دل پری از این دوران دارد، به این سوال اینطور پاسخ داد:« بعد از اینکه نفت تهران رضایت نامه من را برای باشگاه استقلال صادر نکرد، شرایط برایم خیلی سخت شد. یک چیزهایی برای من اتفاق افتاد که نمی شود گفت. بعد هم رفتم خدمت. اگر این اتفاقات رخ نمی داد، می توانستم در سال آسیایی ذوب آهن بازی کنم ولی نشد و حالا به اینده فکر می کنم و اینکه حق خودم را بگیرم.»

 

1567941

مجتبی حق دوست اما چند ثانیه بعد و به دلیل درگیری لفظی با آرمان قاسمی بازیکن نساجی مازندران، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

 

1567939


سوال پایانی از شماره 14 ذوب آهن در رابطه با اولین پیروزی این تیم پس از 13 هفته بود و توضیح داد:« خیلی تحت فشار بودیم و نتیجه نمی گرفتیم. استرس و فشار باشگاه و یک سری اختلافات کار ما را سخت تر هم کرده بود. این بردی که حالا به دست آوردیم، شرایط خیلی بهتری را ایجاد کرده است و امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم تیم را به رده های بالاتر که جایگاه اصلی ذوب آهن است، هدایت کنیم.»

دیدگاه‌ها