کد خبر : 1734848 | 12 بهمن 1399 ساعت 20:10 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان طلسم ۲۰۲۴ دقیقه ای الجبوری

مهاجم تیم شهرخودرو بعد از مدت های بسیار طولانی پایش به گلزنی باز شد.

به گزارش ورزش سه؛ تیم سپاهان در خانه خود با نتیجه سه بر یک مغلوب شهرخودرو شد. شاگردان رحمتی با رقم زدن این پیروزی بزرگ، مانع از رسیدن سپاهان به صدر شدند و با رقم زدن دومین برد متوالی خود، به رده نهم صعود کردند.

 

شاخص ترین چهره تیم شهرخودرو در این دیدار احمد الجبوری بود. مهاجم سوسنگردی تیم شهرخودرو در این دیدار دو بار گلزنی کرد. در حالی که بازی یک بر یک در جریان بود، رحمتی در دقیقه 74 الجبوری را وارد میدان کرد و این بازیکن توانست با دبل رویایی خود، یک برد بزرگ را برای تیمش رقم بزند.

 

1568030

 

الجبوری در دقیقه 15 دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و دو بار برای تیمش گلزنی کرد. این گل ها به حد کافی مهم بودند چرا که یک کامبک شیرین را برای شهرخودرو رقم زدند و الجبوری هم در نقش یک تعویض طلایی ظاهر شد اما مهمترین موضوع چیز دیگری بود؛ الجبوری با گلزنی در این دیدار به طلسم طولانی مدت گل نزنی ها خود در لیگ برتر پایان داد.

 

تا پیش از این دیدار الجبوری موفق به گلزنی در لیگ بیستم نشده بود و لحظه ای که گل اول خود را وارد دروازه نیازمند کرد، طلسم ۲۰۲۴ دقیقه ای بازی بدون گلزنی خود در لیگ برتر را شکست تا با انگیزه ای بالاتر ادامه مسابقات را پشت سر بگذارد. الجبوری در چند بازی حسابی روی اعصاب شهرخودرویی ها رژه رفته بود و با از دست دادن موقعیت های گل مسلم، لقب احمد مومن زاده را هم حتی پس از بازی با استقلال که سه موقعیت تک به تک را از دست داده بود، به او نسبت داده بودند.

دیدگاه‌ها