کد خبر : 1734882 | 12 بهمن 1399 ساعت 23:55 | 92.7K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی ایتالیایی در راه برنابئو؛

یک نفر منتظر کله پا شدن زیدان است!

ممکن است مکس آلگری فصل بعد هدایت رئال مادرید را بر عهده داشته باشد.

یک نفر منتظر کله پا شدن زیدان است!

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری در تابستان سال 2019 و پس از کسب 11 عنوان قهرمانی در طی پنج فصل حضور در تورین، توسط مدیران یوونتوس برکنار شد و او دراین مدت به استراحت پرداخته و پیشنهاد تیمی را قبول نکرده است. در یک سال اخیر نام مکس آلگری برای حضور در تیم های فراوانی از جمله چلسی، پی اس جی و رم مطرح شده، اما در نهایت توافقی حاصل نشده است.

 

1568084

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مکس آلگری همین اخیرا پیشنهاد تیم رم را رد کرده و در انتظار مذاکره و توافق با رئال مادرید برای هدایت این باشگاه است. نام مکس آلگری در گذشته و پیش از بازگشت زیدان به مادرید نیز برای این باشگاه مطرح شده بود، اما در آن مقطع طرفین به توافق نرسیدند.

 

زین الدین زیدان در آستانه جدایی است و گفته می شود فلورنتینو پرز تصمیم دارد سرمربی رئال مادرید را در پایان فصل جاری تغییر دهد. اما در صورت عدم بهبود نتایج تیم در چند ماه آینده، ممکن است زیدان حتی قبل از پایان فصل اخراج شود و به نظر می رسد مکس آلگری جدی ترین گزینه مدیران این باشگاه محسوب می شود. به هر حال به نظر می رسد حداکثر تا شروع فصل بعد شاهد بازگشت مکس آلگری به عرصه مربیگری خواهیم بود و این سرمربی موفق و ایتالیایی توانایی های خود را در تیم جدیدی محک خواهد زد.

 

البته گوتی، هافبک سابق کهکشانی ها، جولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی لایپزیش و البته رائول، اسطوره رئال مادرید و سرمربی فعلی تیم دوم نیز از دیگر نامزدهای هدایت این تیم در صورت اخراج زیدان هستند.

دیدگاه‌ها